پرس‌ تی‌وی بررسی می‌کند؛

تصمیم ترامپ برای ترور سردار سلیمانی و پیامدهای آن

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۱:۰۵
کد خبر: ۹۵۲۰۷۴
تصمیم ترامپ برای ترور سردار سلیمانی و پیامدهای آن
شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «ما مردم» به بحث و گفت و گو درخصوص تصمیم دونالد ترامپ برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی و واکاوی پیامدهای منطقه ای و بین المللی آن می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه ضمن اشاره به اختلافات و جنجال های ایجاد شده در کاخ سفید در پی تصمیم ترامپ برای ترور شهید سلیمانی، پیامدهای وخیم احتمالی این اقدام تروریستی برای آمریکا و کشورهای منطقه خلیج فارس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به حمله موشکی ایران به پایگاه های نظامی آمریکا در عراق در پاسخ به ترور سردار سلیمانی به نقد و تبادل نظر در مورد برخورد غیرعمدی موشک ها به هواپیمای اوکراینی در ایران، تصمیم پارلمان بغداد برای اخراج نیروهای آمریکایی از خاک این کشور و در معرض فروپاشی قرار گرفتن توافق هسته ای (برجام) خواهد پرداخت.

نگاهی به ادعاهای مطرح شده از سوی ترامپ در توجیه اقدام تروریستی علیه سردار سلیمانی، مروری بر واکنش شدید دموکرات ها علیه این اقدام تروریستی و طفره رفتن ترامپ از ارائه پاسخی شفاف در این رابطه و بررسی بحث های به وجود آمده پیرامون سوءاستفاده ترامپ از قدرت و درخواست نمایندگان کنگره برای استیضاح وی از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه خواهد بود.

بررسی وضعیت زیرساخت های فرسوده کشور آمریکا عنوان موضوع دیگر برنامه این هفته «ما مردم» است که در این راستا وضعیت نامناسب زیرساخت های آمریکا از جمله جاده ها، پل ها، راه آهن، فرودگاه ها، مدارس و سیستم های آبرسانی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

همچنین با نگاهی به میزان هزینه و سرمایه گذاری ها برای ارتقای زیرساخت ها در آمریکا و مقایسه آن با کشورهای اروپایی، بحث و گفت و گو درخصوص طرح بازسازی زیرساخت های ترامپ و اقداماتی که وی در این زمینه انجام داده است صورت خواهد گرفت.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 28 دی ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز