به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

جواد نوروزبیگی: ای کاش زمان نمایش کشتارگاه جا به جا می شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۲۲۰۹
جواد نوروزبیگی: ای کاش زمان نمایش کشتارگاه جا به جا می شد
جواد نوروزبیگی امسال با فیلم های «کشتارگاه»،«خون شد» و «عنکبوت» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه بیان کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم های «خون شد» و «کشتارگاه»، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: به این دلیل که به صورت کاملا منطقی بوده نمی‌توانیم اعتراضی کنیم. و زمانی که در قرعه بدین شکل افتاده است باید پذیرفت.

این تهیه کننده در ادامه افزود: اینکه جایگاه نمایش فیلم در کدام روز و کدام سانس باشد اهمیت دارد به طور مثال نمایش فیلم «کشتارگاه» پیش از مسابقه فوتبال شهرآورد است و پس از اتمام فیلم همه به دنبال این هستند فوتبال را تماشا کنند و نمی‌توان جلسه نقد و بررسی گذاشت و کسی نیست سوالی بپرسد و این یک ایراد است باید فکری برایش کنند بعد از تمام شدن مسابقه فوتبال نشست خبری آن برگزار شود فیلم ساعت 13:30 نمایش داده می‌شود و 100 دقیقه زمان آن است و فوتبال هم ساعت 15 شروع می‌شود در واقع 10دقیقه هم از شروع بازی گذشته است درنتیجه از سالن نمایش فیلم خارج می‌شوند تا به تماشای فوتبال بنشینند حداقل با یک فیلمی که زمان آن 75یا 80 دقیقه است جا به جا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز