جهان امروز تشنه حقیقت است!

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۵۳۶۷۷
نایب رئیس جماعت اسلامی پاکستان و جمعی از رهبران و مقامات بلند پایه نهادهای اسلامی پاکستان که برای تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به ملت و دولت ایران ، به کشورمان سفر کرده اند ، از معاونت برون مرزی صدا و سیما و کانال اردوی شبکه جهانی سحر بازدید کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این بازدید علاوه بر لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی پاکستان ، عارف حسین واحدی از رهبران نهضت جعفری پاکستان ، صفدر گیلانی از رهبران جمعیت علمای پاکستان ، ثاقب اکبر معاون دبیر کل شورای همبستگی ملی ، مقصود احمد سلفی از روسای اهل حدیث پاکستان ، ناصر عباس شیرازی معاون سیاسی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین و رضیت بالله از رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان نیز حضور داشتند و با داود اسکندری مدیرکانال اردوی شبکه سحر و قائم مقام مدیر این شبکه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ، اسکندری ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های شبکه سحر و برنامه های کانال اردوی این شبکه بین المللی، بر لزوم همگرایی بین دو دولت ایران و پاکستان و بسط ارتباطات فرهنگی میان دو کشور ، همچنین تعامل رسانه ای گسترده دو جانبه تاکید کرد و حضور رهبران احزاب و نهادهای اسلامی پاکستان در ایران را فرصتی مغتنم برشمرد که زمینه آشنایی هر چه بیشتر فعالان و شخصیت های موثر پاکستانی با فعالیت های رسانه ای ایران اسلامی را فراهم می آورد.

لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی پاکستان نیز ضمن سخنانی در محکوم کردن ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش در عراق به دست نیروهای آمریکایی و توضیح علت این سفر برای عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران گفت: جهان امروز با توجه به تحولات سریع و کثرت رسانه ها، تشنه حقیقت و به دنبال دریافت اخبار صحیح از رسانه های مستقل و آزاد اندیش است. در چنین شرایطی رسانه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منبع و مرجع انتشار و ارائه اخبار صحیح بوده و خلاف جریان رسانه های استکبار حرکت می کنند.

وی با اشاره به شبکه جهانی سحر و کانال اردوی آن به عنوان رسانه مورد اعتماد و وثوق مردم پاکستان گفت: شبکه سحر ملجا و منبع مورد اطمینان ما برای کسب اطلاعات دقیق و برپایه واقعیات است و با توجه به فعالیت مطلوب و قابل توجه دفتر نمایندگی صدا و سیمای ج. ا. ا. در پاکستان و فعالیت مثبت کانال اردوی شبکه سحر ، امید داریم که این شبکه و کانال اردوی آن هر روز موفق تر از روز پیش ظاهر شود.

هیات بلند پایه پاکستانی همچنین از استودیوی کانال اردوی شبکه بین المللی سحر بازدید کرده و از نزدیک در جریان چگونگی تهیه برنامه ها و پخش اخبار در کانال رادیو و تلویزیونی اردوی سحر قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز