کرباسیان:

مذاکره، راهکار امروز ورزش کشور است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۱:۲۰:۱۲
کد خبر: ۹۵۴۰۴۸
مذاکره، راهکار امروز ورزش کشور است
عضو سابق اجرایی کمیته ملی المپیک تنها راهکار از پیش رو برداشتن سنگ اندازی های استکبار با استناد به بیانیه ای اف سی را، مذاکره دانست و گفت: اگر این مذاکره صورت نگیرد، چنین رخدادی برای سایر ورزش ها نیز می افتد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهدی کرباسیان در پاسخ به سوال برنامه "گفت وگوی سیاسی" ضمن ابراز خرسندی از حمایت مجموعه خبری و جناح های مختلف از تصمیم شتابزده و غلط ای اف سی اظهار کرد: «این خبر خوش نشان می دهد مسائل ملی که به آبروی کشور منتج می شود، مورد حمایت داخلی است.»

عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون جهانی بدمینتون ادامه داد: «بنده بعنوان کسی که سال ها تجربه جهانی و آسیایی دارم، بخوبی می دانم جریانات سیاسی در تصمیم گیری های اکثر فدراسیون ها نقشی ندارد.»

کرباسیان با بیان این مطلب افزود: «در حوزه ورزش کشور از ضعف کلان رنج می بریم. چطور در غرب آسیا در فوتبال حرف اول را می زنیم اما اثرگذاری لازم را نداریم و نمی توانیم در هیئت اجرایی مسابقات حضور داشته باشیم.»

وی با انتقاد از ضعف همه رشته ها در حوزه مدیریت اظهار کرد: «اگر همین امروز وزارت ورزش و کمیته المپیک شروع به ترمیم این وضعیت کنند، قوی تر عمل خواهیم کرد.»

کرباسیان با اشاره به بندهایی در بیانیه ای اف سی اظهار کرد: «کویت دوست ماست و بارها با مسئولان این کشور مذاکره انجام داده ایم. ضمنا رابطه کشور در حوزه دیپلماسی با کویت خوب است. لذا پیشنهاد می دهم مذاکره را بایستی شروع کرد و راهکاری برای این کار پیدا کنیم که اگر در این مورد موفق نشویم، شروع حرکتی در باقی ورزش ها پیش رو خواهد بود.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز