سخنگوی فدراسیون فوتبال:

فیفا هیچ نامه‌ای برای لغو میزبانی بازی های ملی ارسال نکرده

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۱:۴۸
کد خبر: ۹۵۴۰۵۲
فیفا هیچ نامه‌ای برای لغو میزبانی بازی های ملی ارسال نکرده
سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه عرب ها می خواستند بازی های ملی ایران را هم از طریق فیفا زیر سوال ببرند، تا این لحظه هیچ نامه ای از سوی فیفا برای لغو بازی های ملی دریافت نکردیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امیرمهدی علوی با بیان به اینکه در ای اف سی 18 بازی پرتماشاگر به نام ایران ثبت شده، گفت: قطعا در این تصمیم، AFC متضرر خواهد شد. 

وی افزود: بر اساس اخبار موثق حامیان مالی و اسپانسرها به تصمیم کنفدراسیون آسیا معترض شدند و تاکید کردند حضور تیم‌های ایرانی بر رونق رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا می‌افزاید.

علوی با اشاره به اینکه هر چهار باشگاه ایرانی به صورت هماهنگ پیشنهاد بازی در کشور ثالث را رد کردند، افزود: شخص وزیر ورزش امنیت ورزشگاه‌ها را تضمین کرده،؛ همچنین کمیته المپیک ایران در حال رایزنی‌های گسترده با شورای المپیک آسیا و نهادهای بین‌المللی است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مصاحبه با رادیو گفت وگو چنین تصمیمی را کاملا متضاد با روح منشور المپیک دانست و گفت: وزارت خارجه با تمام ظرفیت‌ خود پای کار آمده و ما حضور تیم دیپلماسی را کاملا در کنار خود احساس می کنیم. 

علوی اضافه کرد: تصمیم فوق گرچه ناراحت کننده ولی همه را در کشور پای کار آورد و این موضوع جای امیدواری دارد و نشان دهنده همراهی و همدلی ایران و ایرانی است.

وی در عین حال از شیطنت یکسری خبرنگارنمای عرب در این جریان سخن گفت و افزود: در این راستا به سرعت وارد عمل شدیم و خوشبختانه تا این لحظه هیچ بحثی درباره بازی‌های ملی از سوی فیفا مطرح نشده و در اینباره نامه یا فکسی هم به دست ما نرسیده است. ضمن این‌که AFC در نامه نخستی که به فدراسیون ارسال کرد به بازی‌های لیگ قهرمانان اشاره کرده نه بازهای ملی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز