ایرانگردی علیرام نورایی!

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۴:۴۵
کد خبر: ۹۵۴۲۱۵
ایرانگردی علیرام نورایی!
علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بخش «ایرانگردی» برنامه صبح بخیر ایران من را به جذابیت های کشورم نزدیک کرده و از این رو بسیار خوشحال هستم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علیرام نورایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که این روزها در اجرای بخش «ایرانگردی» برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما را برعهده دارد در خصوص حضور در این برنامه گفت: پیشنهادی از تیم برنامه ساز شد که با توجه به علاقه خودم مورد استقبال واقع شد و در حال حاضر هم از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.

وی عنوان کرد: ایرانگردی باعث شد به جذابیت های گردشگری و مناطق بکر کشورم بیشتر نزدیک شوم ضمن آنکه به تصویر کشیدن این جذابیت ها برای مردم عزیز ایران که کمتر در رسانه ملی به آن پرداخته شده است از شیرینی های این کار می باشد که الحمدلله مورد استقبال مخاطبان نیز واقع شده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون به اهداف این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: به نمایش گذاشتن مناطق کمتر دیده شده و تشویق بازگشت مردم به روستاها که به نوعی رونق به روستاها را به همراه خود خواهد داشت، از اهداف این برنامه می باشد، ضمن آنکه حمایت از تولید ملی در دستور کار برنامه سازی ایرانگردی قرار دارد.

نورایی گفت: تاکنون مناطق جذابی از استان های هرمزگان (جزیره قشم)، آذربایجان شرقی و اصفهان به تصویر کشیده شده که با استقبال بی نظیر مخاطبان تلویزیون همراه بوده و در حال حاضر در مناطق بکر و دیدنی استان گیلان هستیم که به زودی از شبکه یک پخش خواهد شد.

یادآور می شود، فصل جدید برنامه صبح بخیر ایران با تهیه کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی و عبدالرضا امیراحمدی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما می باشد که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 6 الی 8 صبح به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.

نظر شما