فروش بلیت گروه‌‍ های موسیقی پاپ از امروز

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۶:۰۹
کد خبر: ۹۵۴۲۶۴
گروههای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در بخش پاپ این دوره جشنواره  9 گروه با 16 اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می کنند.

اجراهای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت 18:30 و 21:30در هر روز برگزار می شود که گروه برادران(آرش و مسیح عدل پرور) روز چهارشنبه 23 بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در 24 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام 25 بهمن دو اجرا، محسن ابراهیم زاده 26 بهمن دو اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان(رهام هادیان و امیر مقاره) در 27 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار 28 بهمن دو اجرا، سیروان خسروی 29 بهمن 2 اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه دو اجرا روی صحنه می روند.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت های تیوال و پارس بلیط انجام می شود که بلیت اجراهای پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می توانند بلیت های اجراهای بخش پاپ جشنواره را خریداری کنند.

دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر آبان ماه در نامه ای به سایت های بلیت فروشی اجراهای موسیقی، طرح های پیشنهادی و شرایط  آنها را برای فروش بلیت خواستار شد که بعد از بررسی شرایط از نظر خدمات و پشتیبانی فنی و قیمت های پیشنهادی، دو سایت تیوال و پارس بلیت برای فروش بلیت های جشنواره انتخاب شد.

همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر می شود و بلیت فروشی آنها انجام می شود.

نظر شما