«ضیف و حوار» به بحث می نشیند؛

محدودیت های رژیم صهیونیستی برای خطیب مسجد الاقصی

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۴:۴۱:۴۰
کد خبر: ۹۵۴۲۹۴
محدودیت های رژیم صهیونیستی برای خطیب مسجد الاقصی
خطیب مسجد الاقصی و رئیس شورای عالی اسلامی قدس اشغالی، عکرمه صبری، میهمان برنامه «ضیف وحوار» است تا از ممنوعیت ورودش به مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی برای مخاطبان عرب زبان شبکه العالم بگوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی میهمان برنامه «ضیف و حوار» از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت ورود وی به این مکان مقدس خبر می دهد.

او از تلاش رژیم صهیونیستی در ایجاد خلط بین تحریک و آشفتگی اندیشه و اعلام دیدگاه ها خبر می دهد و بیان می کند که نظر و دیدگاه خود را به صورت کاملاً واضح و شفاف ارائه می کند اما رژیم صهیونیستی آن را قبول نکرده و به نوعی تحریف می کند و به منظور تحریک و دخالت در امور مربوط به مسجد الاقصی، آن را منتقل می کند.

عکرمه صبری، در خصوص علت مطرح کردن این موضوع در این مقطع زمانی اشاره خواهد کرد که افزایش تردد مسلمانان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح این پیام را برای رژیم صهیونیستی دارد که مسلمانان به این مکان مقدس توجه دارند و دور آن جمع می شوند و قصد بازسازی «باب الرحمه» را دارند تا هرگز بسته نماند و این موجب نگرانی صهیونیست هاست.

مخاطبان می توانند گفت و گوی عکرمه صبری؛ خطیب مسجد الاقصی و رئیس شورای عالی اسلامی قدس اشغالی را با خضر شاهین، خبرنگار شبکه العالم، امشب 2بهمن، ساعت 20 به وقت تهران از آنتن این شبکه ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز