به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

سعید خانی: دوزیست شانس گرفتن سیمرغ را دارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۳۴۶
سعید خانی: دوزیست شانس گرفتن سیمرغ را دارد
سعید خانی امسال با فیلم «دوزیست» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه بیان کرد که در ادامه از نظر می گذرانید.

سعید خانی تهیه کننده فیلم «دوزیست» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: به عقیده من بهترین کار قرعه کشی کردن است و سانس فیلم ما با قرعه کشی انجام شده است و من رضایت کامل از زمان و روز نمایش فیلم «دوزیست» دارم.

خانی در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی میکند بیان داشت: «دوزیست» فیلمی است که در تمامی بخش ها قابل کاندید شدن است ولی به نظرم این فیلم قصه محور است و تماشاگر قصه گویی روان این فیلم را احساس می‌کند. ژانر «دوزیست» اجتماعی و در مورد معضلات روز جامعه صحبت می‌کند به نظرم هم مجموع بازیگران و هم عوامل این فیلم شانس بدست آوردن سیمرغ را دارند. فیلم هایی که ژانر اجتماعی دارند در جشنواره فجر معرفی می‌شوند و در زمان اکران عمومی کمک شایانی به فیلم ها می شود.

تهیه کننده «لونه زنبور» در پاسخ به این سوال که جایگاه فیلم ها در جدول نمایش سینمای رسانه دارای اهمیت است یا خیر؟  گفت: روز اول یا آخر بودن چندان اهمیت ندارد اما روز آخر نمایش دادن فیلم «دوزیست» از این نظر ممکن است خوب نباشد که نزدیک به زمان اختتامیه است چرا که در این بازده زمانی فرصت چندانی پیدا نمی شود تا در ارتباط با فیلم اصحاب رسانه و منتقدان صحبت کنند.

نظر شما