اکران های نوروزی به چه عواملی بستگی دارد؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۶۵۴
اکران های نوروزی به چه عواملی بستگی دارد؟
سجاد نوروزی درمورد وضعیت اکران های نوروزی فیلم های سینمایی توضیح داد.

سجاد نوروزی، مدیر پردیس سینمایی آزادی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با وضعیت اکران عمومی فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر پس از اتمام جشنواره در سینماهای کشور گفت: اکران فیلم های برگزیده جشنواره فجر بدین صورت است که، تعدادی اکران خصوصی دارند که متعلق به نهادهای گوناگون است. فیلم های برگزیده بخش سودای سیمرغ به احتمال زیاد در اکران عید نوروز و عید فطر به نمایش درخواهند آمد و اینگونه نیست که فورا پس از اتمام جشنواره به صورت عمومی اکران شوند.

نوروزی در پاسخ به این سوال که اکران فیلم های برگزیده جشنواره در عیدنوروز به اکران فیلم هایی که از مدت ها قبل قرارداد اکران خود را با سینماها بسته بودند لطمه ای وارد نمی کند اظهار داشت: هیچ شخصی برای اکران های نوروزی از الان قراردادی نبسته است و عمدتا در مورد اکران‌های نوروزی صبر می‌کنند تا وضعیتجشنواره فجر را بررسی کنند. البته ممکن تعدادی از تهیه کنندگان قراردادی برای اکران نوروزی فیلم شان بسته باشند اما عمدتا اینگونه است که به جشنواره فجر نگاه می کنند تا ببیند به چه صورت است.

او در پایان درمورد شرایط تجهیزاتی سینما آزادی برای نمایش فیلم های جشنواره فجر بیان داشت: مشکلات فنی فیلم ها مانند وضوح صدا به خاطر تهیه کننده و سازنده فیلم است بدین خاطر که فیلم هایی که به جشنواره فجر برای نمایش ارسال می‌شوند عمدتا به علت اینکه زمان کمی دارند تا فیلم خود را به جشنواره برسانند ممکن است از لحاظ فنی سازندگان فیلم را در نسخه حداقلی آماده کنند و به جشنواره برسانند عمدتا نسخه ای که پس از جشنواره اکران می شود چون زمان برای آماده سازی از لحاظ فنی دارند دقت و کار بیشتری روی فیلم انجام می شود و این ربطی به سینما دار و تجهیزات سالن های سینما ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز