هر سال فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در نوروز اکران می‌شوند اما...

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۶۵۹
هر سال فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در نوروز اکران می‌شوند اما...
رضا سعیدی پور در مورد تجهیزات پردیس سینمایی ایران مال اظهار داشت: این پردیس سینمایی به روزترین تجهیزات صدایی دنیا را دارد.

رضا سعیدی‌پور، مدیر سابق پردیس سینمایی ایران مال، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در ارتباط با وضعیت اکران عمومی فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر پس از اتمام جشنواره در سینماهای کشور گفت: این اتفاق عجیبی نیست در سال‌های گذشته هم این اکران ها وجود داشته که فیلم‌هایی که منتخب جشنواره فیلم فجر بودند بلافاصله پس از اتمام جشنواره اکران شدند به طور مثال فیلم‌هایی که در عید نوروز نمایش داده می شوند که پس از اختتامیه جشنواره فیلم فجر از 15 اسفندماه فیلم ها اکران خود را آغاز کردند.

سعیدی‌پور در پاسخ به این سوال که اکران فیلم های برگزیده جشنواره در عیدنوروز به اکران فیلم هایی که از مدت ها قبل قرارداد اکران خود را با سینماها بسته بودند لطمه ای وارد نمی‌کند؟ اظهار داشت: به روی پرده آمدن هرفیلمی با سرگروهی است که با آن قرارداد فیلم را می‌بندند و زمانی که سرگروه ها تعهدی را از قبل داشتند باید به این تعهد عمل کنند و فیلم های جدید می توانند به صورت آزاد اکران شوند در گروه نمی توانند اکران شوند مگراینکه سرگروه تعهدی نداشته باشد و این آئین‌نامه‌ای است که درحال حاضر انجام می‌شود. سازمان سینمایی و شورای صنفی اکران نمی خواهند این فکر به وجود بیاد که قصد ندارند به تعهدات قبلی خود عمل کنند و فیلم های جدیدی که در جشنواره فیلم فجر را به نمایش بگذارند اصلا بدین صورت نیست و نمی تواند باشد.

او در پایان درمورد شرایط تجهیزاتی پردیس سینمایی ایران مال برای نمایش فیلم های جشنواره فجر بیان داشت: پردیس سینمایی ایران مال12 سالن سینما دارد که هر یک از این سالن ها به تجهیزات 4kمجهز است که از به روزترین و بهترین تجهیزات سینمایی در دنیا است و حداقل تا چندسال هیچ مشکلی برای اکران فیلم ها پیش نخواهد آمد و همه لیزر هستند به صورت لامپی نیستند که تصویر دچار افت شود یا صدا به مشکل بخورد از نظر تجهیزات صندلی و تهیه هوا هم به روزترین سیستم ها را دارا هستیم و فکر می کنم کسانی که شانس این را دارند که در این پردیس به تماشای فیلم های جشنواره فجر بنشینند هیچگونه ضعفی در محتوای فنی فیلم ها را شاهد نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز