به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

امیرعباس ربیعی: زحمت عوامل فیلم از نظر داوران دیده نمی شود

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۵۴۹۱۷
امیرعباس ربیعی: زحمت عوامل فیلم از نظر داوران دیده نمی شود
امیرعباس ربیعی امسال با نخستین فیلمش «لباس شخصی» در جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه بیان کرد، که در ادامه از نظر می گذرانید.

امیرعباس ربیعی، کارگردان فیلم «لباس شخصی»، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: از قرعه کشی و سانسی که به فیلم «لباس شخصی» تعلق گرفته است رضایت کامل دارم. سانس اول روز جمعه زمان نمایش فیلم است و طبیعتا تعداد بیشتری از اهالی رسانه می توانند به تماشای فیلم بنشینند با انرژی بیشتر و چون اولین فیلمی آن روز است خستگی از دیدن فیلم دیگری ندارند و امیدوار هستم که از دیدن فیلم لذت ببرند.

رییعی در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی می‌کند؟ بیان داشت: برای ساخت این فیلم زحمات بسیاری توسط گروه تولید کننده فیلم کشیده شده و امیدوارم تماشاگران اعم از منتقدان، اصحاب رسانه و مردم از این فیلم لذت ببرند. به بردن سیمرغ چندان فکر نمی کنم چرا که این فیلم در بخش نگاه نو حضور دارد و عوامل داوری نمی شوند برای من ناراحت کننده است که زحمات و تلاش عوامل این فیلم از لحاظ داوران دیده نمی شود ولی به نظر هیئت انتخاب احترام می‌گذارم و این فیلم در بخش نگاه نو قرار دارد و باعث خوشحالی من است.

کارگردان «لباس شخصی» در پاسخ به این سوال که جایگاه فیلم ها در جدول نمایش سینمای رسانه دارای اهمیت است یا خیر؟  گفت: طبیعتا باتوجه به شنیده‌های دوران قبلی جشنواره فیلم فجر یخ اصحاب رسانه پس از چند روز فیلم دیدن باز و انرژی‌ها مضاعف می‌شود. اینکه پس از گذشت چند روز از جشنواره، فیلمم اکران می‌شود برایم جذاب‌تر است.

نظر شما