«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

تظاهرات گسترده ضد آمریکایی مردم عراق سرتیتر خبرها

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۷:۴۵
کد خبر: ۹۵۵۳۸۶
تظاهرات گسترده ضد آمریکایی مردم عراق سرتیتر خبرها
خبر تجمعات گسترده میلیونی مردم عراق در اعتراض به حضور نظامی آمریکا در عراق به رهبری مقتدی صدر، به عنوان مهم ترین سرتیتر خبرهای منتشر شده شبکه های اجتماعی دنیای عرب، در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اعتراضات میلیونی ضد آمریکایی مردم عراق، مهم ترین هشتگ فضای مجازی دنیای عرب در برنامه «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.

در این برنامه اشاره می شود ملت عراق روز جمعه در پاسخ به درخواست مقتدی صدر و گروه‌های عراقی که پیشتر خواستار مشارکت مردم در تظاهرات میلیونی در مخالفت با حضور نیروهای آمریکایی در این کشور هم زمان با سالگرد انقلاب بیستم شدند، در منطقه «الجادریه» در مرکز بغداد تجمع کردند.

همچنین بیان خواهد شد، فراخوان مقتدی صدر برای تظاهرات میلیونی مسالمت‌آمیز در عراق برای محکومیت حضور آمریکایی‌ها در خاک این کشور منتشر و تاکید کرده بود که حاکمیت عراق توسط نیروهای مهاجم نقض می‌شود.

هک شدن تلفن مالک شرکت آمازون توسط حساب های کاربری بن سلمان، هشتگ دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

در این خصوص اشاره خواهد شد که کارشناسان سازمان ملل خواستار تحقیق و بررسی در مورد هک شدن تلفن همراه مالک شرکت آمازون توسط «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان شدند.

روزنامه گاردین پیش از این گزارش داده بود که تلفن همراه جف بزوس مالک شرکت آمازون توسط محمد بن سلمان ولیعهد عربستان از طریق ارسال یک بد افزار در پیام رسان واتس‌آپ هک شده است.

با انتشار برخی جزئیات در مورد زندگی شخصی مالک شرکت آمازون در نشریه نشنال انکوایرر آمریکا ، تیم امنیتی بزوس با انجام تحقیقاتی با اطمینان بالا اعلام کردند که سعودی‌ها دسترسی به تلفن همراه وی را مدیریت کرده و اطلاعات شخصی درباره او را به دست آورده‌اند.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، سردبیری حسین الموسوی و اجرای محمد العامری، امشب 5 بهمن ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز