کانال کردی شبکه سحر میزبان آتش تقی پور می شود؛

بازیگر «ستایش» در کردستان!

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۵۴۰۴
بازیگر «ستایش» در کردستان!
برنامه «ما و شما» که هر شنبه از کانال کردی شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود، این هفته میزبان آتش تقی پور به عنوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «ما و شما»ی کانال کردی هر شنبه به سراغ یکی از هنرمندان و دوبلورهای معروف و برجسته کشورمان می رود .

امشب «آتش تقی پور» بازیگر فیلم و سریال های ایرانی مهمان برنامه است. اولین کار حرفه‌ای او بازی در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ در تالار سنگلج به اجرا درآمد.

هر شنبه در برنامه «ما و شما» جدیدترین برنامه های کانال کردی که قرار است به زودی به روی آنتن بروند به همراه معرفی و آنونسی از سریال و یا فیلم برای آشنایی بیشتر ببیندگان پخش می شود.

همچنین گزارش مردمی از کردستان عراق توسط خبرنگار کانال کردی تهیه و پخش می شود که نظرات مردم را درباره فیلم ها و سریال های در حال پخش منعکس می کند.

برنامه «ما و شما» را مصطفی قوامی تهیه می کند. اجرای برنامه را آزاد ابراهیمی بر عهده دارد. مدت زمان این برنامه 50 دقیقه است که هر شنبه به صورت زنده ساعت 22:30 به وقت تهران از کانال کردی شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود. برنامه «ما و شما» به گویش کردی سورانی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز