در زمستان ۹۸:

کتاب «برنامه‌های منتخب رادیو» منتشر شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۵۸:۱۰
کد خبر: ۹۵۵۷۰۶
کتاب «برنامه‌های منتخب رادیو» منتشر شد
روابط عمومی معاونت صدا با همکاری اداره کل طرح و برنامه معاونت صدا و شبکه‌های رادیویی، کتابچه زمستانی رادیو را که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است را منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی با بیان اینکه رادیو از سال های ظهور خود در خانه های مردم از دهه 1920 میلادی   و در سالیان متمادی سیر صعودی اقبال را پیمود و حتی در دوران سخت اقتصادی و جنگ دوم جهانی به جایگاه رسانه ای عام و ضروری برای همگان ارتقاء یافت، گفت: سال های زیادی رادیو پیشتاز دیگر رسانه ها از جمله تلفن و تلویزیون بود و تا چندین دهه گل سر سبد رسانه های جهانی به شمار

 می آمد، امیدواریم با تلاش یکایک همکاران رادیویی و با اقدامات نوآورانه روز به روز شاهد رشد و ارتقاء جایگاه اصلی رادیو ، این رسانه گرم در بین مخاطبان باشیم.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: رسانه¬ ملی به ویژه معاونت صدا با داشتن طیف وسیعی از مخاطبان فعال در دوره عصر ارتباطات مدرن به دنبال آن است تا ایده ¬های جدید خلق کند و افزون بر تقویت و تثبیت جایگاه برنامه¬ سازی، مطابق با تکنولوژی و فناوری روز و اهداف انقلاب اسلامی، تعامل فعال با مخاطب خود را مورد توجه قرار دهد تا به رادیویی پویا و تاثیرگذارتر از گذشته تبدیل شود.

فاتحی با اشاره به تدوین هشتمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو گفت: معاونت  صدای رسانه ملی، با هدف ارتقاء محتوا و ایجاد رقابت سالم بین برنامه سازان رادیویی و بر اساس موضوعات اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، معارفی ، قرآنی ، اقتصادی ، طنز ، سلامت ، ورزشی، علمی ، تاریخی و دفاع مقدس دسته بندی شده  تا مخاطب بتواند افزون بر دسترسی دقیق محتوایی، با مضمون برنامه ها نیز آشنا شود.

وی افزود: در نسخه هشتم  کتابچه بخش‌های جدیدی چون«پیام و آوا » و  «نمایش های رادیویی» به کتابچه اضافه شده است، در این مجموعه که ویترینی از بهترین‌های رادیو در زمستان   ۱۳۹۸ است با رعایت اصل اختصار ، ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان بعنوان اطلاعات کلیدی و مهم هر برنامه اشاره شده است.

 فاتحی در پایان بیان کرد: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تابا محوریت نوآوری و خلاقیت در فرم و محتوا  بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

مخاطبان رادیو می توانند نسخه الکترونیکی ( پی دی اف) این کتابچه را ازتارنمای https://b2n.ir/winterradiobooklet0  ، کانال سروش رادیو به نشانی @radioir   و صفحه اینستاگرامی رادیو به آدرس  pr-radio   دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز