چهل درصد سریال«نون. خ» تصویربرداری شد؛

«نون خ» از زلزله کرمانشاه می گوید!

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۳:۴۷
کد خبر: ۹۵۵۸۶۰
«نون خ» از زلزله کرمانشاه می گوید!
مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» در گفتگوی زنده تلفنی برنامه «صبح بخیر ایران»، از آخرین وضعیت تصویربرداری این سریال در استان های کرمانشاه و تهران سخن گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» در گفتگوی زنده تلفنی با پدرام کریمی مجری برنامه «صبح بخیر ایران» شبکه یک سیما با اشاره به سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان و مشکلات مردم نجیب این دیار گفت: مردم ما همیشه در مسائل و گرفتاری های این چنینی همراه هموطنان آسیب دیده هستند و از این رو با توجه به اینکه هنرمندان ما هم از خود این مردم هستند، عوامل سریال تصمیم گرفتند بخشی از دستمزدشان را به هم میهنان عزیزمان هدیه کنند و به صورت رسمی به حساب هلال احمر واریز شد.

وی در ادامه از تازه ترین مراحل تولید سریال طنز «نون. خ» سخن گفت و عنوان کرد: حدود 45 روز در مناطق مختلف کرمانشاه قسمت هایی از فصل دوم این سریال را تصویربرداری کردیم و در حال حاضر نیز حدود 2 هفته است که در منطقه خجیر تهران در حال فیلم برداری هستیم و در اوایل فصل بهار مجدد به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.

فرجی اظهار داشت: تاکنون 40 درصد کار تصویربرداری شده است و همچنان رو به جلو حرکت می کنیم و امیدواریم بتوانیم کاری شاد، بانشاط و جذاب را در حدود 25 قسمت برای شب های ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان تلویزیون کنیم.

تهیه کننده «نون. خ» درباره تفاوت های بین فصل اول و دوم این سریال گفت: در فصل دوم تلاش کردیم به موضوعات مبتلا به استان بیشتر بپردازیم و علاوه بر محصولات کشاورزی آن استان که در فصل یک به آن پرداخته شد، به موضوع مهم زلزله که مردم کرمانشاه با آن درگیر هستند، می پردازیم ضمن آنکه تلاش شده آیین و رسوم اقوام کرد و منطقه غرب کشور را با جزئیات به تصویر بکشیم که سایر نقاط کشور از این زیبایی ها، ظرفیت ها و جذابیت ها لذت ببرند.

فرجی به همکاری و مساعدت مردم و مسئولان استان های کردستان و کرمانشاه اشاره کرد و عنوان داشت: همه عزیزان این استان ها به ما خیلی کمک کردند و شرایط خوبی را برای تولید سریال فراهم آوردند و واقعاً مرام پهلوانی خودشان را به اثبات رساندند.

این تهیه کننده تلویزیون در انتهای گفتگوی زنده خود از رئیس، معاون سیما و مدیر شبکه یک به دلیل فراهم کردن شرایط و در اختیار گذاشتن این فرصت که به اقوام کرد پرداخته شود و زیبایی های آن منطقه به تصویر کشیده شود، تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما