«نوافذ» شبکه العالم به بحث می نشیند؛

انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات آن

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۲:۵۸
کد خبر: ۹۵۵۸۶۲
انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات آن
تاثیرات انقلاب اسلامی ایران بر مردم و کشورهای منطقه، موضوع مورد بحث، این قسمت از برنامه «نوافذ» شبکه العالم با حضور کارشناسان و پژوهشگران سیاسی حاضر در استودیو است .

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناجی صفا؛ نویسنده و پژوهشگر سیاسی، خلیل نصرالله؛ نویسنده و پژوهشگر سیاسی، سمیر لوبانی؛ مسثول سیاسی جبهه مردمی آزادی فلسطین در لبنان و دکتر حسان الزین؛ پژوهشگر سیاسی، میهمانان میزگرد برنامه «نوافذ» امشب با موضوع انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات آن خواهند بود.

ناجی صفا، با تاکید بر این موضوع که انقلاب اسلامی ایران مفهوم دیگری از اسلام را به مردم شناساند که قبلاً به عنوان یک فکر و انجام فرایض دینی محدود بود،می افزاید؛ سیمایی که از اسلام با آمدن انقلاب اسلامی ظهور و بروز جهانی یافت، اسلام سیاسی بود که قدرت های غرب و شرق را دچار واهمه کرد.

ناجی صفا تاکید خواهد کرد که بسیاری از اندیشمندان و سیاستمداران و دولت های منطقه نتوانستند عمق پیام اسلام در آزادی و حفظ کرامت انسان ها را درک کنند و بدین ترتیب انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) اختلاف جدی بین نگرش اسلام سیاسی و نگرش اسلامی که قبل از آن در منطقه وجود داشت، به وجود آورد.

او تاثیر انقلاب اسلامی را در تبیین مفاهیم رفتاری، سیاسی، وحدت جامعه، آزادی و کرامت جامعه موفق ارزیابی خواهد کرد.

دیگر کارشناسان نیز نظرات خود در باب موضوع فوق ارائه می کنند که مخاطبان می توانند امشب بیننده آن باشند.

برنامه «نوافذ» تولید دفتر شبکه العالم در بیروت با اجرای حنان ضیا، امشب 6بهمن، ساعت 21:30 به وقت تهران از شبکه آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز