به بهانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر؛

محسن چگینی: وضعیت فیلم «خوب،بد،جلف» را در جشنواره فجر ارزیابی نمی کنم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۵۵۹۴۲
محسن چگینی:  وضعیت فیلم «خوب،بد،جلف» را در جشنواره فجر ارزیابی نمی کنم
محسن چگینی امسال با فیلم «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد نظرات خود را درمورد زمان نمایش فیلمش برای اهالی رسانه بیان کرد که در ادامه از نظر می‌گذرانید.

محسن چگینی، تهیه‌کننده فیلم «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری»، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و زمان اکران فیلمش در سینمای رسانه اظهار داشت: از سانس و زمانی که در قرعه کشی به فیلم ما افتاده است رضایت دارم.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» از معدود آثار طنز در جشنواره فیلم فجر است گفت: ​با توجه به بازخورد خوبی که از قسمت اول این فیلم گرفتیم به همین علت با حضورش در جشنواره فیلم فجر مخالفتی نداشتیم.

چگینی در ارتباط با اینکه حضور فیلم خود را در جشنواره فجر سی و هشتم چگونه ارزیابی می‌کند بیان داشت: باید فیلم دیده شود پس از آن باتوجه به بازخوردهایی که از فیلم دریافت می کنیم می توانیم ارزیابی داشته باشیم.من  نمی توانم درمورد فیلم خودم نظر دهم که چه اتفاقاتی برایش رخ خواهد داد. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای این فیلم بیفتد.

تهیه کننده «خوب، بد، جلف» در پاسخ به این سوال که جایگاه فیلم‌ها در جدول نمایش سینمای رسانه دارای اهمیت است یا خیر؟  گفت: در این جشنواره که زمان نمایش فیلم ها براساس قرعه‍‌کشی مشخص شده است اما در نهایت هر فیلمی تاثیر خودش را می‌گذارد و کیفیت و ساختار فیلم باعث می شود که درجشنواره دیده شود یا دیده نشود. روز اول جشنواره اکران شود و یا روز آخر به نمایش گذاشته شود به عقیده من فرقی ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز