«انقلاب الصوره» شبکه العالم برررسی می کند؛

توهم آمریکا از عدم مطالبه عراقی ها برای خروج از کشورشان

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۴۸:۰۵
کد خبر: ۹۵۶۴۵۲
توهم آمریکا از عدم مطالبه عراقی ها برای خروج از کشورشان
تفسیر نادرست مایک پمپئو از اعتراضات مردم عراق که خواستار خروج آمریکایی ها از کشورشان هستند، سوژه این قسمت از برنامه «انقلاب الصوره» شبکه العالم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیصل عبدالساتر، کارشناس و مجری برنامه «انقلاب الصوره»، صحبت های مایک پمپئو در مورد مطالبه آزادی از سوی تظاهرکننده های عراقی و نه خروج آمریکایی ها را موضوع مورد بحث این قسمت از برنامه «انقلاب الصوره» قرار داده است.

وی اشاره می کند که سفارتخانه های آمریکا در هر مکانی مشکل آفرین هستند و خرابی و فساد را به دنبال داشته و تظاهراتی در بعضی کشورهای منطقه انجام شده است.

او می افزاید که نظر مایک پمپئو این است که این تظاهرات برای اخراج آمریکا و در اعتراض به حضور آنها در منطقه نیست بلکه این تظاهرات به منظور مطالبه آزادی در این کشورها برگزار شده است.

عبدالساتر در پاسخ خطاب به پمپئو اذعان می کند؛ حق با شماست. تظاهرات در عراق و چند کشور دیگر برای آزادی است ولی نه آزادی مد نظر شما بلکه به معنی عدم حضور آمریکای جنایتکار در کشورشان و منطقه .

او همچنین می افزاید تظاهر کننده ها معتقدند آمریکا مسبب بلاهایی است که در عراق اتفاق می افتد و خواهان خروج هر چه سریع تر آنان هستند. 

«انقلاب الصوره» تهیه شده در دفتر شبکه العالم در دمشق، امشب7بهمن ساعت 22:15 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز