اهدای کتاب و لوازم فرهنگی به کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۹:۰۹
کد خبر: ۹۵۶۶۱۱
اهدای کتاب و لوازم فرهنگی به کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان
حوزه هنری کودک و نوجوان، کتاب، لوازم التحریر و بسته های فرهنگی به کودکان و نوجوانان دانش آموز مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اهدا می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «پیک دوستی» شامل کتاب و نوشت افزاری است که حوزه هنری کودک و نوجوانبنا به رسالت اجتماعی- فرهنگی خود و با هدف همراهی و هم نوایی با کودکان مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به این استان ارسال می کند.

بنابراین گزارش، اقلام فرهنگی مانند کتاب، لوازم بازی و نوشت افزار تاب آوری اجتماعی را برای کودکان و نوجوان مناطق سیل زده افزایش می دهد لذا اهدای کتاب می تواند در خروج از بحران و بازیابی روحیه کودکان و نوجوانان بسیار مثمر ثمر باشد.

همچنین تلاش حوزه هنری کودک و نوجوان این است تا با مشارکت با دیگر سازمان ها و نهادها، نسبت به افزایش برنامه های مفرح و متنوع ویژه این گروه سنی خاص در راستای تحقق عدالت اجتماعی متمرکز شود.

گفتنی است طوطی نامه، مردی برای همیشه، سفر به آن سوی دریاها، قصه نامه کارد و استخوان، لحظه های ساکت پیاده رو، در دلم کبوتری است، من عروسک گلهانم و... تعدادی از کتاب های حوزه هنری کودک و نوجوان است که در طرح پیک دوستی به کودکان سیستان و بلوچستان اهدا می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز