در نمایشی به کارگردانی محمد رحمانیان؛

مصطفی زمانی بازیگر تئاتر شد!

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۱:۳۰:۳۲
کد خبر: ۹۵۶۸۵۴
مصطفی زمانی بازیگر تئاتر شد!
مصطفی زمانی در نمایش «روزهای رادیو» به کارگردانی محمد رحمانیان که قرار است از اول اسفندماه امسال در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود، روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمد رحمانیان نمایشنامه نویس و کارگردان با سابقه تئاتر قصد دارد در جدیدترین تجربه خود نمایش «روزهای رادیو» را از ابتدای اسفند سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

قرار است در این اثر نمایشی مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون به ایفای نقش بپردازد.

مصطفی زمانی که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در عرصه بازیگری با مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» به کارگردانی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور آغاز کرد، در مجموعه‌های پرطرفداری همچون «شهرزاد» حسن فتحی، «نهنگ آبی» فریدون جیرانی و «کرگدن» کیارش اسدی‌زاده حضور داشته است.

وی در عرصه سینما نیز در فیلم‌هایی چون «آل» بهرام بهرامیان، «کیفر» حسن فتحی، «قصه پریا» فریدون جیرانی، «جیب‌بر خیابان جنوبی» سیاوش اسعدی، «خط ویژه» مصطفی کیایی، «ملکه» محمدعلی باشه آهنگر، «یک عاشقانه ساده» سامان مقدم، «یک روز بخصوص» همایون اسعدیان، «سارا و آید» مازیار میری و «بدرود بغداد» مهدی نادری به ایفای نقش پرداخته است.

زمانی جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» و همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «قصه عشق پدرم» به کارگردانی محمدرضا ورزی را در جشن سینمای ایران دریافت کرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در نمایش «روزهای رادیو» اولین حضور حرفه ای خود در عرصه بازیگری تئاتر را تجربه می کند.

در نمایش «روزهای رادیو» علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، بهنوش طباطبایی و احسان کرمی نیز به ایفای نقش می پردازند.

طراحی صحنه این اثر نمایشی نیز بر عهده محسن شاه ابراهیمی است.

نظر شما