در برنامه «راهش اینه»؛

افتتاح مسیر جدید کسب و کارهای خانگی

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۳:۲۴
کد خبر: ۹۵۶۸۹۷
افتتاح مسیر جدید کسب و کارهای خانگی
همانطور که در برنامه های قبلی «راهش اینه» به توسعه فردی و اهمیت نقش آن در پیشرفت شغلی اشاره شد، در برنامه این هفته نیز به ضرورت شناخت توانایی ها و استعدادهای فردی در توسعه کسب و کارهای خانگی پرداخته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «راهش اینه» پنجشنبه10 بهمن ماه ، میزبان مهندس شعبان نژاد بود خواهد بود تا درباره توسعه فردی و حرفه ای گرایی نکات مهم و کاربردی را مطرح کند.

حرفه ای گرایی مبحثی است که این روزها به عنوان یکی از رموز و کلیدهای موفقیت مورد توجه قرار گرفته و نظر بسیاری از اندیشمندان و صاحب نظران روان شناسی موفقیت را به خود جلب نموده است. حرفه ای گرایی از شناخت توانایی ها و استعدادها و علایق و به عبارت دیگر از شناخت شایستگی ها آغاز می شود.

این برنامه در بخش تولید به مرور داستان تولیدکننده ای می پردازد که با کشت نوعی خاص از جو وعلوفه به بهبود بازدهی و بهره وری دام داری ها در کشور کمک می کند.

در برنامه این هفته شاهد مروری بر برنامک های مهارتی صفر تا صد خواهیم بود که در طول هفته از شبکه آموزش پخش می شوند و در هر برنامک یک مهارت از ابتدا تا انتها به تصویر کشیده می شود.

برنامه «راهش اینه» پنجشنبه ها ساعت 19 از شبکه هفت سیما به صورت زنده پخش می شود. همچنین ویدئوهای آموزشی کوتاه صفر تا صد ، از شنبه تا چهارشنبه پخش می شوند.

برنامه «راهش اینه» به تهیه کنندگی پرتورضایان، کارگردانی میثم نظیمی و اجرای فریبا باقری و فاطمه غفوری روزهای پنجشنبه ساعت 19، مهمان خانه های ایرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز