استقبال از دهه مبارک فجر در تلویزیون!

۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۶۹۱۲
استقبال از دهه مبارک فجر در تلویزیون!
شبکه پرس تی وی به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه های متنوعی برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند «از ایفل تا آزادی» از محصولات تازه تولید شده شبکه در سال 2019 در دهه فجر روی آنتن خواهد رفت.

این مستند به روایت زندگی و خاطرات میشل ستبون عکاس فرانسوی می پردازد که در زمان انقلاب 57 ایران با حضور در تهران به ثبت عکس هایی از رویدادهای مرتبط با بهمن 1357 پرداخته است.

همچنین مستند «هویدا» که به بررسی زندگی و کارنامه کاری امیرعباس هویدا نخست وزیر دوران حکومت پهلوی پرداخته برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است.

مستند «10 دقیقه» و برنامه هفتگی «ایران امروز» نیز به موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 و تاثیرات این انقلاب بر جهان و منطقه خواهند پرداخت.

برنامه «راهنمای هنری ایران» نیز به پوشش جشنواره بین المللی فیلم، تئاتر و موسیقی فجر پرداخته و رویدادهای مرتبط با این جشنواره ها را منعکس می کند.

 شبکه هیسپان تی وی نیز برنامه ها و  مستندهای شبکه پرس تی وی به مناسبت دهه فجر را با زبانگردانی اسپانیایی به روی آنتن خواهد برد.

تهیه و پخش ویژه برنامه مراسم راهپیمایی 22 بهمن توسط واحد نیوزروم و تهیه کلیپ های متنوع با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز از دیگر برنامه های شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی  برای ایام دهه مبارک فجر است که در هر دو شبکه برای بزرگداشت این مناسبت تدارک دیده شده اند.

نظر شما