اکران فیلم های جشنواره فجر در تبریز

۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۲۸۴
اکران فیلم های جشنواره فجر در تبریز
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اکران همزمان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی‌‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تبریز خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی محرمی درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در این استان گفت: امسال نیز مانند دوره‌های پیشین و همزمان با سی ‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تهران، فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این جشنواره در تبریز به نمایش درخواهد آمد.

او در ادامه گفت: از 15 بهمن ماه جاری فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره به نمایش در می‌آید که هر فیلم حداکثر در  سه سانس و در یک یا دو سینمای مرکز استان اکران می‌شود.

معاون هنری و سینمایی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شد: نحوه بلیت فروشی سی ‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان طی روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.

محرمی اکران همزمان فیلم‌های جشنواره  فیلم فجر در استان‌ها را موجب رونق  این جشنواره عنوان کرد و گفت:جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای گرد هم آمدن اصحاب هنر و اندیشه و تبادل آرا و افکار است.

بر اساس این گزارش فیلم «دری»(پوست) به کارگردانی بهمن و بهرام ارک  از آذربایجان شرقی به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

نظر شما