«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر بررسی می کند؛

تحلیل ادعای برقراری مناسبات دوستانه و استراتژیک میان آذربایجان و رژیم صهیونیستی

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۴۶۳
تحلیل ادعای برقراری مناسبات دوستانه و استراتژیک میان آذربایجان و رژیم صهیونیستی
به رخ کشیدن فروش تسلیحات پیشرفته از سوی رژیم صهیونیستی به آذربایجان می تواند شروع برقراری مناسبات دوستانه و استراتژیک میان آذربایجان و رژیم صهیونیستی باشد. بررسی این فرضیه همراه با چند موضوع حاشیه ای دیگر در ارتباط با آن موضوع برنامه «میزگرد سیاسی» از کانال بالکان شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تلاش های سفیر جدید رژیم صهیونیستی برای ارائه چهره موجه از این رژیم در آذربایجان و تعریف و تمجید های سفیر رژیم صهیونیستی از تکثر گرایی و فرهنگ تساهل و تسامح دولت آذربایجان می تواند باکو را به عنوان متحدی ارزشمند و استراتژیک برای صهیونیست ها در قفقاز جنوبی نشان دهد.

احمد مرجانی نژاد به عنوان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در استودیوی برنامه از تهران و قربان جبرائیل به عنوان روزنامه نگار از باکو به تجربه تلخ ترکیه از برقراری روابط با صهیونیست ها به عنوان اولین کشور اسلامی و برنده و بازنده در رابطه آذربایجان با رژیم اشغالگر قدس خواهند پرداخت.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) پنج شنبه دهم بهمن ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی محمدرضا مهرافزا بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما