به بهانه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

نوید محمودی: «مردن در آب مطهر» روایتگر قصه‌ای عاشقانه درباره دو مهاجر افغان است

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۷۷۲۵
نوید محمودی: «مردن در آب مطهر» روایتگر قصه‌ای عاشقانه درباره دو مهاجر افغان است
نوید محمودی با ابراز امیدواری از موفقیت فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر»، این فیلم را روایتگر قصه‌ای عاشقانه درباره دو مهاجر افغان معرفی کرد.

نوید محمودی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: تمام فیلم‌هایی که تا امروز ساخته‌ایم موضوعی عاشقانه در دل موضوع اصلی خود دارند و این مسأله در فیلم «مردن در آب مطهر» نیز وجود دارد. «مردن در آب مطهر» روایتگر قصه‌ای عاشقانه است که هر دو طرف افغانستانی هستند و موضوع اصلی به مهاجرت آنها برمی‌گردد که از افغانستان در مسیر ایران به اروپا می‌روند.

محمودی درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر، گفت: ما در سال‌های اخیر چند فیلم دیگر نیز ساختیم که هیچکدام از آنها در جشنواره حضور نداشت. فیلم سینمایی «رفتن» را آماده نمایش کردیم و بعد در جشنواره بوسان پذیرفته شد که طبیعتاً پس از حضور در این جشنواره امکان راه‌یابی این فیلم به جشنواره فیلم فجر غیرممکن شد. فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» نیز از سوی هیأت انتخاب جشنواره پذیرفته نشد. اما در ساخت «مردن در آب مطهر» از همان ابتدا حضور در جشنواره فیلم فجر را مد نظر داشتیم که خوشبختانه به این جشنواره راه پیدا کرد.

او افزود: تمام صحنه‌های این فیلم در ایران فیلمبرداری شده است. من هنوز دیگر فیلم‌های جشنواره را ندیده‌ام و نمی‌توانم درباره اینکه «مردن در آب مطهر» چه سرنوشتی در جشنواره خواهد داشت، صحبت کنم اما فکر می‌کنم با بازخوردهای خوبی روبرو باشیم که بتواند در اکران نیز به این فیلم کمک کند. قطعاً جشنواره در اکران فیلم‌ها می‌تواند مثبت عمل کند و تأثیرگذار باشد.

این کارگردان در پایان گفت: فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» قصه‌ای عاشقانه دارد و به نظر من می‌تواند برای مخاطبان جذاب و دیدنی باشد. عشق عنصر جذاب امروز زندگی بشر است و این مشخصه می‌تواند برای این فیلم بسیار مثبت باشد.

نظر شما