کارگردان «کتونی زرنگی» عذرخواهی کرد

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۹:۲۹
کد خبر: ۹۵۸۰۱۵
کارگردان «کتونی زرنگی» عذرخواهی کرد
علی ملاقلی پور با انتشار مطلبی بابت توئیتی که از او در فضای مجازی منتشر شد، عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی ملاقلی‌پور پس از آنکه پخش سریال کتونی زرنگی متوقف شد، با انتشار پستی در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. متن وی به شرح زیر است:

به نام خدا 

از دیشب حوالی پخش سریال کتونی زرنگی برخی کامنت ها و بحثهای فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می خورد در برخی فضاها دست به دست شده و جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم ! سابقه  مستند سازی بنده نشان می دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سالها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است و بارها کتب مختلف در این باب را در صفحه شخصی به علاقه مندان به تاریخ و سیاست و انقلاب اسلامی معرفی کردم . البته نکات و انتقادات و اختلاف سلیقه های شخصی هم در أین موارد دارم اما اینها باعث نمی شود که هیچ گاه در مقابل اسلام بایستم . گاهی جدلهای درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم . می دانم برخی کامنت ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذر خواهی می کنم . البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت چرکها را جلوی غریبه ها نشویم و با تمام اعتقادات خاص و انتقاداتم بارها در مناظره های سیاسی شکل گرفته  پس از  مستند جنجالی  راه طی شده که با افراد نهضت آزادی داشتم از آقای خامنه ای در مقابل جریان های کمونیست و لیبرال دفاع کردم  که گواه این حرف مناظره های بنده در دانشگاه  شریف و دانشکده پرستاری شهید بهشتی و جشنواره عمار هست . 

اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت  دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده ام. 

عکس از روز مصاحبه و گفتگو با احمد احمد مبارز سیاسی دوران انقلاب اسلامی ، دغدغه ای دائمی که مدام درگیر  شناخت مطالعه تاریخ سیاسی و شفاهی ام کرده اما مطمئنا همه نتایج یکسان نیست و اختلاف سلیقه بدیهی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز