رونمایی از تیزر «موچین»

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۵۸۲۳۷
رونمایی از تیزر «موچین»
اولین تیزر «موچین» منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «موچین» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی میثم آهنگری همچنان در مناطق مختلف تهران در حال پیگیری است و تاکنون بیش از ۶۰ درصد از این کار مقابل دوربین رفته. با نزدیک شدن به زمان توزیع قسمت اول، اولین تیزر این سریال کمدی نیز منتشر شد. ساخت این تیزر برعهده امین دایی بوده است.

مرجانه گلچین، حمید لولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی، امین چنارانی، افشین غیاثی، و آشا محرابی و رابعه اسکویی، رز رضوی (با حضور) علی صادقی و امیر نوری بازیگران اصلی این سریال هستند. رضا توکلی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری، سعیده عرب، محمد فیلی، گلشید بهاری، علی موسویان نیز به عنوان بازیگر مهمان در این سریال حضور دارند. ظرف چند روز آینده قرار است چند بازیگر جدید نیز به این پروژه اضافه شوند.

در خلاصه داستان «موچین» به نویسندگی مشترک حسین تبریزی و سیدعلی موسویان آمده: انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم... .

 

نظر شما