«مجله اقتصادی» از شبکه سحر می پردازد؛

تلاش های ادامه دار ایران برای کاهش واردات

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۶:۵۵
کد خبر: ۹۵۸۸۱۱
تلاش های ادامه دار ایران برای کاهش واردات
خیز ایران برای کاهش واردات نسبت به تولید به همراه دو رویداد اقتصادی دیگر در هفته گذشته، موضوع برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ایمان همراهیان به عنوان فعال اقتصادی حاضر در استودیوی برنامه از تهران به موضوع افزایش تولید داخلی محصولات و کالاهای اساس و خدماتی مورد نیاز کشور با هدف حمایت از تولید کننده ایرانی و جلوگیری از خروج ارز اشاره خواهد کرد و به نتایج پیروی از این سیاست اقتصادی که همان کاهش ده میلیارد دلاری ایران در زمینه واردات کالا است، می پردازد.

همچنین در بحث منطقه ای گزارشی از ناطق جعفری با عنوان افتتاح ترانزیت الکترونیک و تجاری کالا میان سه کشور ایران ، آذربایجان و گرجستان با هدف توسعه مبادلات اقتصادی در منطقه قفقاز پخش می شود و در انتهای برنامه «مجله اقتصادی» رضا کاظم تحلیلگر مسایل اقتصادی از لندن موضوع توافق بلند مدت تجاری انگلیس با اتحادیه اروپا را به بحث می نشیند.

«مجله اقتصادی» یکشنبه سیزدهم بهمن ساعت 19:00 به وقت تهران با اجرای سیما باباپور و تهیه کنندگی عاطفه خالدی در مدت زمان 30 دقیقه بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز