معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

«آن شب» فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۲:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۵۹۲۱۵
«آن شب» فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا
فیلم سینمایی «آن شب» اولین تجربه کوروش آهاری در مقام کارگردان است که در آمریکا فیلمبرداری شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «آن شب» فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز است که با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت ساخته شده و یکی از نکات جالب درباره این فیلم سینمایی حضور عوامل هالیوودی در ساخت آن است که می‌توان به ‎الکس بروتو به همراه جفری الارد (سرمایه گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس») و شریل استارولاکیس(فیلم «نگهبان شب») اشاره کرد که از عوامل تولید این فیلم هستند. ‎تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور تهیه کننده فیلم است.

‎یکی دیگر از نکات مهم درباره «آن شب» این است که این فیلم اولین اثر سینمایی شهاب حسینی در آمریکا به حساب می‌آید و با توجه به این موضوع می‌توان «آن شب» را فیلمی کنجکاوی برانگیز دانست.

امسال در جشنواره فیلم فجر دو فیلم ترسناک حضور دارد که از این حیث سی‌وهشتمین دوره را می‌توان دوره‌ای متفاوت دانست. یکی از این آثار «آن شب» کوروش آهاری است که با توجه به کمبود فیلم‌های ترسناک در سینمای ایران می‌توان «آن شب» را اثری جذاب در این دوره از جشنواره دانست.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

«آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن آمریکاست که در هتلی محبوس شده در حالی که وادار می‌شوند تا با بزرگ‌ترین ترس خود، در شبی بی پایان روبرو شوند…

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «آن شب» به شرح زیر است:

کارگردان: کوروش آهاری

نویسنده: میلاد جرموس,  کوروش آهاری

تهیه‌کننده: محمد درمنش,  جفری الارد,  شریل استارولاکیس

بازیگران:

شهاب حسینی,  نیوشا جعفریان,  امیرعلی حسینی,  آرمین مهر,  گلبرگ خاوری,  علی کوششی,  لیلا گرگانیان,  لی لی ویکی,  جرج مگوایر,  الستر لیتم,  مایکل گرم,  جیا مورا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز