بهروز افخمی:

برنامه تولیدی را به زنده ترجیح می دهم

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۱:۳۲
کد خبر: ۹۵۹۴۴۸
برنامه تولیدی را به زنده ترجیح می دهم
بهروز افخمی مجری برنامه «نقد سینما» گفت: کناره گیری ام از برنامه «نقد سینما» کذب محض است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجری برنامه «نقد سینما» در گفتگو با روابط عمومی معاونت سیما گفت: مطالبی که درباره کناره گیری ام از برنامه «نقد سینما» منتشر شده دروغ محض است و صحت ندارد.

بهروز افخمی با بیان اینکه من همیشه برنامه ضبط شده را به دلیل امکان تدوین و حذف شلختگی ها ترجیح داده ام  افزود: همواره با اکراه زیر بار برنامه زنده رفته ام.

وی ابراز امیدوای کرد با شبکه پنج به توافق برسیم تا «نقد سینما» از این به بعد به صورت ضبطی روی آنتن برود.

مجری برنامه «نقد سینما» برنامه ضبطی را غنی تر و مناسب تر دانست و ادامه داد: با وجود این که این نوع برنامه زحمت بیشتری دارد اما همچنان از شبکه پنج پیگیر هستم ولی تا آخر امسال بعید به نظر می رسد به نتیجه برسیم.

همچنین مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما درباره حضور نداشتن افخمی در برنامه «نقد سینما» همزمان با جشنواره فیلم فجر گفت: آقای افخمی در برنامه هفته قبل نیز اعلام کرده بود به دلیل تصویربرداری سریال «رعد و برق» در خارج از تهران به سر می برد و مدت کوتاهی امکان اجرای برنامه زنده را ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و قرار دادی که بهروز افخمی با شبکه پنج دارد وی هم اکنون در استان گلستان در حال تولید سریال «رعد و برق» برای این شبکه است تا این مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.

اکبر شاهی گفت: برنامه «نقد سینما» طی هفته های آینده مجدد با اجرای بهروز افخمی روی آنتن می رود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز