معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

همه منتظر دیدن بازی پیمان معادی و مهران مدیری در «درخت گردو»

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۵۹۵۶۹
همه منتظر دیدن بازی پیمان معادی و مهران مدیری در «درخت گردو»
محمدحسین مهدویان برای پنجمین سال پیاپی امسال با «درخت گردو» به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آمده است که قطعاً مثل همیشه دیدن اثر این فیلمساز می‌تواند برای مخاطبان سینما جذاب باشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «درخت گردو» قطعاً یکی از مهم‌ترین آثار سینمایی سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر باشد. یکی از نکات جالب درباره جدیدترین اثر مهدویان که از همان روزهای ابتدایی فیلمبرداری مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود لیست بازیگران این فیلم سینمایی است که برای اولین نام مهران مدیری و پیمان معادی در اثری از محمدحسین مهدویان به چشم می‌خورد.

با توجه به کارنامه هنری این فیلمساز، موضوع «درخت گردو» را نیز می‌توان یک موضوع جذاب دانست که قطعاً برای سینما دوستان و مخاطبان جدی سینمای ایران می‌تواند دیدن فیلمی از خالق «ماجرای نیمروز» با موضوع بمباران شیمیایی سردشت بسیار جذاب باشد.

در چند نقدی که بر فیلم «درخت گردو» تا امروز نوشته شده به نظر می‌رسد بازی خوب پیمان معادی از نکات مثبت این فیلم سینمایی است که به نظر می‌رسد معادی جدی‌ترین گزینه برای کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر است.

در بین عوامل تولید فیلم سینمایی «درخت گردو» علاوه بر مهران مدیری و پیمان معادی نام‌های جالب دیگری نیز به چشم می‌‌‌‌‌‌خورد که حضور سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» به عنوان تهیه‌کننده «درخت گردو» است.

درباره فیلم درخت گردو:

«درخت گردو» داستان بمباران شیمیایی سردشت است این روایت در روستاهای غرب کشور اتفاق می‌افتد.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «درخت گردو» به شرح زیر است:

کارگردان: محمد حسین مهدویان

تهیه کنندگان: سیدمصطفی احمدی

بازیگران:

مینا ساداتی ، پیمان معادی و مهران مدیری

سایر عوامل:

مجری طرح و مدیر تولید: محمدرضا منصوری، نویسنده: ابراهیم امینی، حسین حسنی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، مدیر پژوهش محسن جعفرزاده، تدوین: محمد نجاریان، آهنگساز: حبیب خزایی فر، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، بهزاد جعفرطادی، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های ویژه بصری: امین پهلوان زاده، کامیار شفیع پور، منشی صحنه: پوریا کاظمی، مدیر روابط عمومی: آریان امیرخان

نظر شما