مجید برزگر:

به تارکوفسکی ادای دین کردم

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۵۹۷۱۸
به تارکوفسکی ادای دین کردم
مجید برزگر با اشاره به اینکه علاقه‌مند به سینمای آندری تارکوفسکی است تأکید کرد که در فیلم «ابر بارانش گرفته» به این کارگردان ادای دین کرده است.

مجید برزگر، کارگردان سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: آثاری که از من می‌بینید مربوط به سینمایی می‌شود که به آن علاقه دارم، قطعاً من می‌دانم که نباید انتظار فروش عجیب و غریبی از فیلم‌هایم داشته باشم اما این را هم می‌دانم که اگر تماشاگر سینما بخواهد فیلم ببیند به سراغ آثاری از این دست می‌آید.

برزگر خاطرنشان کرد: من سلیقه‌ای را دنبال می‌کنم که به آن علاقه دارم. مثل هر فیلمسازی که ممکن است به کارگردانی خاص علاقه داشته باشد من نیز به سینمای تارکوفسکی علاقه دارم و در فیلم «ابر بارانش گرفته» نیز به این فیلمساز ادای دین کرده‌ام اما نباید این ادای دین را که عملکردی مرسوم از سوی سینماگران در همه جای دنیا است یک کپی‌کاری محسوب شود.

این کارگردان در ادامه گفت: نگارش فیلمنامه «ابر بارانش گرفته» از زمان نگارش طرح دو سال به طول انجامید و بارها فیلمنامه این اثر را بازنویسی کردیم تا به نتیجه نهایی رسیدیم. «ابر بارانش گرفته» اثری است که به صورت مستقل و با هزینه شخصی ساخته شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «فصل باران‌های موسمی» در پایان درباره مشاوره‌های پزشکی برای نگارش فیلمنامه «ابر بارانش گرفته» اظهار داشت: ما برای نگارش فیلمنامه این اثر مشاوره‌های پزشکی بسیاری داشتیم و درباره آنچه که از مسائل پزشکی در فیلم مطرح شده تحقیق داشته‌ایم و هیچ یک از مسائل پزشکی مطرح شده در فیلم برگرفته از تخیل ما نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز