برنامه‌های منتخب حوزه اقتصادی فصل زمستان ۹۸ معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۰:۱۱:۴۳
کد خبر: ۹۶۰۵۱۹
برنامه‌های منتخب  حوزه اقتصادی فصل زمستان ۹۸ معاونت صدا در رادیو اعلام شد.
برنامه‌های «نمودار» رادیو ایران ،«نود و هشتی ها » و«رهیافت »،«ایستگاه نود و هشت»، «دکه» از شبکه رادیویی اقتصاد به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان سالجاری معرفی شده‌اند.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رادیو ایران با مجله رادیویی« نمودار»  نبض بازار را در دست می گیرد و ضمن ارائه اخبار و اطلاعات بازارهای مختلف، درباره مسائل اقتصادی در گفت و گو با مسئولان و کارشناسان آن حوزه، تحلیل درست و دقیقی ارائه می دهد.پیگیری مطالبات مردمی ،پویش رونق تولید در جهت اتصال کارآفرینان با سرمایه گذاران، بیان نکته های اقتصادی و بخش حقوقی اقتصاد از سایر بخش های قابل توجه این برنامه است.
این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 به طور زنده با تهیه کنندگی  راضیه حسینعلی ،عاطفه بنایی و گویندگی  مهرناز فقیهی و  ایمان ساکی پخش می شود.
برنامه های رادیو ایران  از موجFM ردیف 90 مگاهرتز شنیده می شود.
مجله رادیویی «نود و هشتی ها»  با موضوعات مهم اجتماعی،فرهنگی،ملی و بین المللی با رویکرد اقتصادی به صورت تعاملی با مخاطبان شبکه رادیویی اقتصاد  برای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در راستای توجه به مخاطب محوری و امید بخشی به جامعه در قالب گزارش،گفتار،بسته های صوتی رادیویی، نمایش های کوتاه رادیویی طنز، پیامک، تلفن های مردمی و دریافت نظرها و دیدگاه های متفاوت مردمی تهیه و پخش می شود.
«نود و هشتی ها» که یکی از پرمخاطب ترین برنامه های رادیو اقتصاد است، از   شنبه تا پنج شنبه به طور زنده ساعت 17:05 به تهیه کنندگی  مهرگان طور سوادکوهی و گویندگی حمیده رستگاردوست پخش می شود.
 

 

برنامه گفت و گو محور« رهیافت » با موضوع: اقتصاد مقاومتی برای تبیین و آگاهی بخشی به جامعه هدف و طرح مهمترین مسائل و مشکلات اقتصادی روز و ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی و همچنین پیگیری مطالبات مردمی بر اساس اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و پاسخگویی مسئولان و نظرهای و پیشنهادهای کارشناسان خبره در حوزه اقتصاد ،تهیه و پخش می شود.
این برنامه  از شنبه الی پنج شنبه به طور زنده ساعت 20:00 به تهیه کنندگی حمیدرضا کجوری،  کارشناس مجری ناصر خیرخوا ه و امیرحسین راسخ  پخش می شود.
مجله رادیویی تعاملی  « ایستگاه نود و هشت » با رویکرد اقتصادی به موضوعات فرهنگی ، اجتماعی فردی و خانوادگی می پردازد.برنامه ایستگاه 98 بخش های متنوع نمایش و روایت ، گزارش، کارشناسی و بسته های صوتی رادیویی را در برنامه پخش می کند و شنوندگان برنامه از طریق پیامک و تلفن نظرات موافق و مخالف را درباره موضوع برنامه مطرح می کنند. 
« ایستگاه نود و هشت»به طور زنده  ساعت 8:30   از شنبه تا  پنج شنبه تهیه کنندگی فرزانه صادقیان ،گویندگی معصومه سید علوی پخش می شود.
برنامه «دکه» در قالب ساختارهای نوین با ایجاد لحظاتی شاد، مفرح و همچنین بیان مسائل و مشکلات مهم اقتصادی روز جامعه در قالب طنز و لطیفه به صورت پنهان و جذب مخاطبان جدید در راستای توجه به افزایش شنوندگان رادیویی، تهیه می شود. همچنین موضوعات روز اقتصادی در قالب بخش های  نمایشی جهت انتقال پیام های اقتصادی- اخلاقی به مخاطبان ارایه می شود.
این برنامه روز های یکشنبه،سه شنبه،پنج شنبه  ساعت 16:00 به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی پخش می شود.
برنامه های رادیو اقتصاد از موجFM ردیف 98 مگاهرتز شنیده می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز