معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

قاچاق گوشت در کشتارگاه

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۱:۲۰
کد خبر: ۹۶۰۸۱۷
قاچاق گوشت در کشتارگاه
عباس امینی پس از ساخت سه فیلم موفق امسال با فیلم سینمایی «کشتارگاه» به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آمده که این اولین حضور او در جشنواره به حساب می‌آید و از آنجا که پروانه ساخت «کشتارگاه» اولین پروانه سینمایی برای امینی به حساب می‌آید فیلم او در بخش نگاه نو قرار دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عباس امینی که امسال از اعضای هیات داوران بخش نسل جشنواره فیلم برلین است فیلم سینمایی «کشتارگاه» را در بخش نگاه نو به جشنواره فیلم فجر آورده است.

او پیش از این با فیلم‌های «والدراما» و «هندی و هرمز» را در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در بخش نسل ۱۴plus جشنواره برلین حضور داشته و قطعاً دیدن اثر کارگردان جوان و موفق سینمای ایران می‌تواند برای سینمادوستان و منتقدان سینما جذاب و کنجکاوی‌برانگیز باشد.

عباس امینی در سال جاری فیلم دیگری نیز ساخته که «ابراهیم» نام دارد و تصویربرداری آن اواخر بهار به پایان رسید. او یکی از فیلمسازان پر کار سینمای ما به حساب می‌آید که اغلب آثارش به دور از جغرافیای شهری و به خصوص پایتخت روایت می‌شوند و قصه فیلم سینمایی «کشتارگاه» نیز در دو  شهر آبادان و تهران روایت می‌شود.

با توجه به قصه‌ها و سوژه‌های خاصی که امینی در آثار قبلی‌اش دنبال کرده دیدن فیلم «کشتارگاه» که آن هم سوژه خاصی دارد و به موضوع قاچاق گوشت می‌پردازد می‌تواند برای مخاطبان سینما جذاب باشد.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «کشتارگاه» به شرح زیر است:

در خلاصه داستان «کشتارگاه» آمده است:

امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است، او به‌خاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می‌شود. رفیق: اینجا صلیب سرخی‌ها بهت میگن چیتا؟ امیر: چی؟ رفیق: چیتا… یوزپلنگ.

بازیگران: مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی، باران کوثری و حامد علیپور.

دیگر عوامل: کارگردان: عباس امینی، تهیه‌کننده: جواد نوروزبیگی، نویسنده: عباس امینی و حسین فرخ‌زاده، موسیقی: مهران قائدی‌پور، فیلم‌بردار: احسان رفیعی‌جم، تدوین: حمید نجفی‌راد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز