استقبال بی‌نظیر بوشهری‌ها از روز نخست جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۲:۱۷
کد خبر: ۹۶۱۰۵۲
استقبال بی‌نظیر بوشهری‌ها از روز نخست جشنواره فیلم فجر
اکران فیلم‌های بخش سیمرغ و پروانه‌های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر در اولین روز خود با استقبال بی نظیر دانش آموزان، کودکان و نوجوانان این شهر همراه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدحسین زندویان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد: نخستین روز از اکران فیلم‌های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر با استقبال بی نظیر مردم بوشهر در دو بخش جشن سیمرغ و پروانه‌ها و فیلم‌های جشنواره به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در روز نخست جشنواره سه فیلم به روی پرده رفت، گفت: فیلم «تورنا 2» به کارگردانی سید جواد هاشمی ویژه مدارس در بخش سیمرغ و پروانه و «دشمنان» و «مغز استخوان» به ترتیب به کارگردانی علی درخشنده و حمیدرضا قربانی در بخش سودای سیمرغ اکران شدند.

زندویان اظهار کرد: امروز نیز فیلم «قطار آن شب» در بخش سیمرغ و پروانه‌ها و فیلم‌های «روز بلوا» و «من می ترسم» به روی پرده خواهند رفت.

وی به ظرفیت 550 نفری سینما شهید آوینی اشاره کرد و افزود: استقبال از جشنواره در بخش سیمرغ و پروانه‌ها به گونه‌ای بود که پس از اعلام جدول پخش، همه سانس‌های این بخش با تکمیل ظرفیت همراه شد.

زندویان اضافه کرد: نشست نقد و بررسی نیز پس از اکران فیلم‌ها در سالن سینمای شهید آوینی برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از اکران فیلم‌ها در استان ایجاد فضایی صمیمی و سینمایی بین هنرمندان و مردم است.

جشنواره فیلم فجر بوشهر همزمان با سراسر کشور تا تاریخ 21 بهمن ماه در سینما شهید آوینی بوشهر برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز