ناراحتی ابراهیم حاتمی‌کیا از بی‌ادبی‌ها

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۲:۳۲:۱۶
کد خبر: ۹۶۱۳۴۳
ناراحتی ابراهیم حاتمی‌کیا از بی‌ادبی‌ها
ابراهیم حاتمی‌کیا تأکید کرد که برای ساخت «خروج» برای هجمه‌هایی که امکان دارد علیه او صورت بگیرد نگران نیست اما از بی‌ادبی خوشش نمی‌آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ابراهیم حاتمی‌کیا در نشست پرسش و پاسخ فیلم «خروج» گفت: من نگران هجمه‌ها نبودم. همیشه این موضوع وجود دارد انواع طیف‌های مختلف مخالف وجود دارد. برخی می‌توانند فیلم را دوست داشته باشند برخی نه. اما از بی‌ادبی خوشم نمی‌آید.

وی سپس خطاب به هجمه‌کنندگان گفت: گناه ما چیست که فیلم می‌سازیم؟ چرا دادگاه تشکیل می‌شود؟ چرا جنس نوشته‌ها و واکنش‌ها دادگاهی شده‌است. این چه زبان بی‌حیایی برای من سرباز است؟ چرا بی‌حیا می شویم؟ به من می‌گویند دهه‌ات گذشته؛ جمله خودم را به خودم پس می‌دهید؟ روزی که علی حاتمی رفت آیا جایش پر شد؟ ما کنار برویم؟ لذت می‌برید از این رفتار؟ از این ور و آن ور این واکنش‌ها وجود دارد.

حاتمی‌کیا تأکید کرد: من از این فضا دلخورم.«خروج» بیستمین فیلم من است و من بیست بار این بالا آمده‌ام. چرا سال به سال سخت تر می‌شود چرا فضا را این شکلی کردید که مثل فشار قبر است. انصاف کنید عمرم را بابت هر فیلم می گذارم برای هیچ فیلمی کم فروشی نکرده ام. به نظر ساده می‌آید تراکتور را میان خیابان بیندازید ولی چرا اینگونه با بی‌حیایی حرف می‌زنید. چرا به من گیر می‌دهید؟ این اشکال بزرگ است، از کنار هم بودن افتخار کنید ما سربازان فرهنگی این نظام هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز