حضور ۴۰ شخص تاثیرگذار کشور در تلویزیون

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۰:۲۶
کد خبر: ۹۶۱۵۱۲
حضور ۴۰ شخص تاثیرگذار کشور در تلویزیون
فصل دوم برنامه تولیدی – ترکیبی" چهل ستون" با محوریت معرفی دستاوردهای کشور در چهلُ یک سالگی انقلاب اسلامی، در دهه ی فجر از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه‌ی چهل ستون که این روز ها ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه پنج سیما  میرود مخاطبان زیادی را به همراه داشته است.

این برنامه که در محیطی کاملا گرم و صمیمی تولید شده در این ایام جای خود را در نگاه مردم پیدا کرده و تا به اینجا استقبال زیادی از این برنامه شده است.

ما در چهل ستون شاهد حضور چهل نفر از افراد تاثیرگذار کشور در قاب شبکه پنج هستیم.

محمد حسین سعادتی تهیه کننده جوان و خوش سابقه ی این برنامه در خصوص چگونگی تولید این برنامه توضیح داد: 

این برنامه با محوریت بررسی دستاوردهای ایران اسلامی در این چهلُ یک سال قصد دارد در هر برنامه میزبان یکی از افراد تاثیر گذار کشور(ستون های ایران) باشد.

سعادتی ادامه داد: در این برنامه مسئولین بلند پایه کشور  روبروی جوانان می نشینند و پاسخگوی ابهامات و دغدغه های نسل چهارم انقلاب هستند. 

محمد حسین سعادتی با اشاره به آیتم های این برنامه اضافه کرد: برنامه ترکیبی" چهل ستون" بخش اصلی آن را گفتگوی گرم و صمیمانه ی جوانان با مسئولین  تشکیل می دهد. در دیگر بخش های این برنامه میتوان به دو بخش موشن گرافیک(معرفی مهمان و معرفی دست آورد های موضوع برنامه)، دعوت از مهمانانی در باغ موزه دفاع مقدس مرتبط با موضوع هر قسمت از برنامه و خلاصه قسمت قبل اشاره کرد. 

وی با اشاره به نام برنامه تاکید کرد: چهل ستون اشاره به 40 شخص تاثیرگذار کشور دارد که بی واسطه با جوانان در فضایی صمیمی صحبت و گفتگو می کنند،  یکی از ویژگی های این برنامه حضور جوانان در ساخت و تولید آن هستند.

محمد حسین سعادتی که ۲۴ سال بیشتر ندارد در کارنامه ی خود تولید برنامه های تلویزیونی سرگذشت و چهلستون و چندین مستند و فیلم کوتاه را دارد این روز ها در تدارک ساخت فیلم سینمایی مالک میباشد که همکاری او با موسسه ی اوج میتواند ضمینه ساز حضور جدی او و تیمش به عرصه ی سینما باشد.

تیمی که تا به امروز نشان داده ارزش اعتماد کردن را دارند و به درستی میتوانند وظایف خود را به سرانجام برسانند

سایر عوامل برنامه ی چهل ستون عبارت از :میثم محمدخانی: جانشین تهیه کننده ،مدیر اجرایی پروژه: حسین نیرومند، سردبیر: سمانه شاه حسینی ، کارگردان هنری: محمد پیوندی،مدیر تولید: رضا الهی،دستیار کارگردان: امیر حسین توکلی ،مدیر روابط عمومی: میثم محمدخانی  و ... است.

 این برنامه فصل پیش در هفته دفاع مقدس در حالی بر روی آنتن رفت که به نوبه ی خود اولین برنامه ای بود که در آن تمامی فرماندهان نیرو های سپاه و ارتش حضور پیدا کرده بودند که این موضوع در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران بی سابقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز