معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

«شین»، فیلم ترسناک دیگری با بازی شهاب حسینی

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۷:۱۶
کد خبر: ۹۶۱۸۵۵
«شین»، فیلم ترسناک دیگری با بازی شهاب حسینی
فیلم سینمایی «شین» اولین اثر سینمایی میثم کزازی است که در بخش خارج از مسابقه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «شین» دومین فیلمی است که امسال با بازی شهاب حسینی در جشنواره فجر اکران می‌شود و نکته جالب در این بین این است که هر دو فیلم در ژانر ترسناک هستند و البته «شین» نسبت به فیلم سینمایی «آن شب» بازیگران مطرح بیشتری دارد.

شهاب حسینی در این فیلم که در سال 1397 تولید شده، علاوه بر بازیگر به عنوان مشاور کارگردان نیز حضور دارد. میثم کزازی پیش از این بیشتر به عنوان یک آهنگساز مطرح بوده و از آثار مهم او می‌توان به سریال «کوچه مروارید» اشاره کرد که آهنگسازی و ساخت موسیقی این سریال را بر عهده داشته است. او تجربه مدیریت صحنه در چند اثر تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «شین» به شرح زیر است:

نویسنده و کارگردان: میثم کزازی

تهیه‌کننده: تقی علیقلی‌زاده

بازیگران:

جمشید هاشم پور، محمود پاک نیت، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، آتش تقی‌پور، علی شادمان، افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی و شهاب حسینی

دیگر عوامل اصلی «شین» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: کامران کیان ارثی، دستیار کارگردان: حسین ایرجی، مدیر تولید: محمد شهبازی، گروه گریم: سیدجلال موسوی، سارا اسکندری، شهراد زندیه، عکاس: منعم کثیرلو

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز