معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

«دشمنان» فیلمی روانشناختی و روایتگر قصه‌ای زنانه

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۸۹۲
«دشمنان» فیلمی روانشناختی و روایتگر قصه‌ای زنانه
فیلم سینمایی «دشمنان» اولین فیلم سینمایی علی درخشنده است که به تهیه‌کنندگی مجید برزگر امسال در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو حضور دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان» که پیش‌تر به عنوان بازیگر شناخته شده است امسال با اولین اثر سینمایی خود در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور دارد. علی درخشنده در چند پروژه سینمایی مسئول جلوه‌های ویژه و دستیار کارگردان بوده است.

نکته جالب توجه درباره این فیلم سینمایی حضور مجید برزگر به عنوان تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است که انتظار دیدن یک اثر خاص را برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر بیشتر می‌کند.

علی درخشنده پیش از جشنواره در یک گفت‌وگو فیلم سینمایی «دشمنان» را اثر روانشناختی معرفی کرده است و بسیاری از مخاطبان این فیلم را اثری دانسته‌اند که روایتگر قصه‌ای زنانه است.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «دشمنان» به شرح زیر است:

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «دشمنان» آمده است:

آدم فکر می‌کنه هر چی سن­ و سالش بالاتر میره قوی­تر میشه اما نه، ما هر روز حساس‌تر می‌شیم؛ حتی بیشتر از وقتی که جوان بودیم تنهایی و غم و شادمانی رو حس می‌کنیم با یه فرق کوچیک، می‌دونی که منظورم چیه؟ و هر دو سکوت کردند.

کارگردان: علی درخشنده

نویسنده: بردیا یادگاری

تهیه‌کننده: مجید برزگر

بازیگرها:

رویا افشار،  ندا جبرائیلی،  مسعود دلخواه،  قربان نجفی،  علی بی غم،  سینوهه دانشمند،  توران یاقوتی،  سعید آرمند و  بردیا یادگاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز