معرفی فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

«پوست» فیلمی ترسناک عاشقانه به زبان ترکی

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۸۹۵
«پوست» فیلمی ترسناک عاشقانه به زبان ترکی
بهمن و بهرام ارک دو فیلمساز جوان که پیش‌تر با فیلم‌های کوتاهشان موفقیت‌هایی در جشنواره‌های مختلف دنیا کسب کرده‌اند امسال با فیلم سینمایی «پوست» به سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آمده‌اند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «پوست» نخستین اثر سینمایی برادران ارک که موضوعی جالب را دنبال می‌کند و در رابطه با عشق، جادو و خرافه‌پرستی است قطعاْ امسال یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین فیلم‌های جشنواره فجر است.

برادران ارک پیش از این با ساخت فیلم کوتاه «حیوان» موفق به کسب جایزه رتبه دوم سینه‌فونداسیون کن و سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه جشنواره فجر شده‌اند. 

فیلمبرداری فیلم‌ «پوست» در روستای باویل از توابع شهر اسکو در آذربایجان شرقی فیلمبرداری شده و دیالوگ‌های این فیلم به زبان آذری بیان می‌شود.

در نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «پوست» از بازیگران چندان مطرحی استفاده نشده و قطعاْ این فیلم ترسناک عاشقانه یکی از متفاوت‌ترین آثار سینمای ایران خواهد بود که دیدن آن می‌تواند برای سینمادوستان بسیار جذاب باشد.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «پوست» به شرح زیر است:

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

«پوست» عشق، جادو و خرافه‌پرستی است و درباره خانواده‌ای است که شامل یک مادر و پسر هستند و زندگی آن‌ها به دلیلی دچار مشکل می‌شود. از آنجا که «حیوان» فیلمی به‌شدت فرم‌گرا بود، انتظار می‌رود «پوست» هم فضایی مبتنی‌بر فرم داشته باشد.

نویسنده و کارگردان: بهمن و بهرام ارک

تهیه‌کننده: محمدرضا مصباح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز