به بهانه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر؛

بهمن ارک: اطمینان دارم که مردم از «پوست» استقبال می‌کنند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۶۱۹۳۱
بهمن ارک: اطمینان دارم که مردم از «پوست» استقبال می‌کنند
بهمن ارک از فضای خاص فیلم سینمایی «پوست» گفت و تأکید کرد که این فیلم مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت،‌ چرا که قصه آن از دل افسانه‌هایی بیرون آمده که سینه به سینه در بین مردم نقل شده است.

بهمن ارک کارگردان فیلم سینمایی «پوست» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی پوست قصه‌ای عاشقانه دارد که در کنار آن قصه‌های افسانه‌ای آذربایجان نیز روایت می‌شوند. قصه‌هایی که در آن‌ها جن و پری و... می‌بینیم و حتی همان شیری که در تعزیه‌ها دیده می‌شود نیز در این فیلم حضور دارد.

ارک خاطرنشان کرد: برای ساخت این فیلم سینمایی و نگارش فیلمنامه‌اش منابع اصلی ما افسانه‌هایی بودند که سینه به سینه و نسل به نسل در بین مردم مطرح شده‌اند و امروز به دست ما رسیده‌اند و البته از منابع مکتوب دیگری نیز استفاده کرده‌ایم که هنوز نمی‌توانم این منابع را عنوان کنم.

او افزود: اطمینان دارم که فیلم «پوست» مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد و مردم آن را دوست خواهند داشت چرا که قصه آن از دل قصه‌هایی بیرون آمده که مردم با آنها زندگی کرده‌اند و دیدن آن‌ها در قالب یک اثر سینمایی قطعاْ‌ می‌تواند بسیار جذاب باشد. اگر اکران خوبی برای این فیلم در نظر گرفته شود، شک ندارم که «پوست» فیلم محبوبی خواهد بود.

این کارگردان در پایان درباره احتمال حضور این فیلم سینمایی در جشنواره‌های بین‌المللی گفت: در ساخت فیلم «پوست» یک همدلی بزرگ وجود داشت. بازیگران و حتی عوامل این فیلم به غیر از تهیه‌کننده آذری زبان هستند و خوشبختانه نتیجه خوبی از این همدلی حاصل شد که حضور تهیه‌کننده خوبی چون محمدرضا مصباح که حامی ما بود در حاصل شدن این نتیجه قطعاْ تأثیرگذار بوده و مطمئنم این همدلی در پخش «پوست» نیز وجود دارد. آقای اطبایی پخش این فیلم را در نظر گرفته‌اند ما برنامه‌هایی برای حضور در عرصه بین‌الملل داریم که اخبار خوبی در آینده در این زمینه شنیده خواهد شد اما هنوز درباره این موضوع بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز