انتقاد شهاب حسینی از مسعود کیمیایی!

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۵:۲۹:۳۳
کد خبر: ۹۶۱۹۴۰
انتقاد شهاب حسینی از مسعود کیمیایی!
شهاب حسینی پس از نمایش فیلم «شین» در جشنواره فیلم فجر در نشستی رسانه‌ای در انتقاداتی بی‌سابقه گفت: ین بی‌انصافی است که آدم اینقدر خودخواه باشد که طوری حرف بزند که ملاحظه‌ هیچ کس دیگری را در آن نکند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهاب حسینی در بخشی از نشست خبری پس از نمایش فیلم «شین» به موضوعاتی پرداخت که در چند وقت اخیر برای او خبرساز بوده‌اند.

او بدون نام بردن از کارگردان «خون‌ شد»، گفت: جشنواره‌ فیلم فجر مثل هر فستیوال دیگری در دنیا یک امکان است. من کاری به فیلمسازان خیلی پرسابقه یا پیشکسوت ندارم. من با فیلمسازان جوانی کار دارم که قرار است پتانسیل و داشته‌های آینده این کشور باشند. من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما، که سال‌هاست روند کاریش پیش چشم تماشاگر مشخص است، و هر ساله تماشاگر برخورد ناراحت‌کننده‌ای با فیلم‌های ایشان دارد، می‌آید و امسال هم فیلمی را می‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با فیلمش اتفاق می‌افتد و بنابراین می‌آید و آن روغن ریخته را اصطلاحا نذر امامزاده می‌کند و سنگ‌بنایی را می‌گذارد که نتیجه‌اش جز نفاق و تفرقه و نفرت‌پراکنی چیز دیگری نیست. بقیه را در یک آمپاس اخلاقی قرار می‌دهد. کسانی که با یک دنیا عشق و امید و آرزو آمده‌اند فیلمی را ساخته‌اند که قرار است با آن آینده خودشان و سرزمین‌شان را رقم بزنند.این بی‌انصافی است که آدم اینقدر خودخواه باشد که طوری حرف بزند که ملاحظه‌ هیچ کس دیگری را در آن نکند.» »

بازیگر «آن شب» در ادامه گفت: « اگر ۱۷۶ عزیز را در سانحه از دست دادیم و این اتفاق وحشتناک رخ داده است. اینکه حالا نوک پیکانمان را سمت یک سری نخبه دیگر بگیریم و امید و آرزوی آن‌ها را هم ساقط کنیم، شد راه حل؟!»

نظر شما