«الفجر الصادق» ویژه پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۰:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۲۸۸
«الفجر الصادق» ویژه پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن
شبکه الکوثر به مناسبت یوم الله 22 بهمن و به منظور پوشش کامل مراسم راهپیمایی این روز با پخش ویژه برنامه ای همراه با مخاطبان و دوستداران انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این ویژه برنامه همزمان با شروع مراسم راهپیمایی از ساعت 10 صبح به وقت تهران مشتمل بر بخش های مختلفی خواهد بود. حضور کارشناسان و مهمانان در فواصل زمانی مختلف به نام های «ابوشریف» رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ، «فیرا یمین» عضو مکتب سیاسی حزب «المردة» کشور لبنان و دختر شهید ابومهدی المهندس ، اجرای تواشیح با حضور گروه تواشیح لبنانی به نام «حاج رضوان» در استودیوی برنامه ، ارتباط زنده و مستقیم از مسیرهای راهپیمایی و خبرنگاران شبکه الکوثر مستقر در مسیر به نام های ریحانه مرتضی ، خلیل حاج خلیل و ماجد شرهانی ، پخش سرودهای حماسی و انقلابی به هر دو زبان عربی و فارسی ، نمایش کلیپ و وله با مضمون سخنان رهبری و.... از بخش های مهم این ویژه برنامه است.

«الفجر الصادق» سه شنبه بیست و دوم بهمن ساعت 10:00 به وقت تهران در مدت زمان 180 دقیقه با اجرای مشترک احمد فتاح و میثم منصوری کیا ، تهیه کنندگی ناصر اشک ریز و محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز