مجری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشخص شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۱:۵۳:۳۴
کد خبر: ۹۶۲۹۴۴
مجری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر مشخص شد
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، عصر فردا (سه‌شنبه ۲۲ بهمن) با برپایی مراسم اختتامیه و معرفی برندگان سیمرغ بلورین، به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، ساعت ۱۸:۳۰ عصر سه‌شنبه ( ۲۲ بهمن) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. اجرای این مراسم را محمدرضا شهیدی‌فرد برعهده خواهد داشت.

اهدای تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در آستانه چهلمین سالروز شهادت سردار وطن و یارانش به بهترین فیلم با مضمون جهاد و مقاومت از بین آثار به نمایش درآمده در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، مستند و فیلم کوتاه، از جمله بخش‌های ویژه این مراسم خواهد بود.

در مراسم پایانی جشنواره امسال، علاوه بر اهدای جوایز برگزیدگان بخش‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند بلند، نگاه نو و سودای سیمرغ، جوایز برگزیدگان بخش مواد تبلیغی (مسابقه تبلیغات سینمای ایران) نیز اهدا خواهد شد.

همچنین بخشی از این مراسم به بزرگداشت فریدون جیرانی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، روزنامه‌نگار و پژوهشگر سینمای ایران اختصاص خواهد داشت.

این مراسم که بر اساس رویکرد ترسیم شده جشنواره امسال، قرار است تبیین‌کننده پیوند بین مردم و سینمای ایران و مفهوم اتحاد و همبستگی ملی و باشد، در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز