در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر؛

بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم فجر معرفی شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۲۰:۵۷:۰۱
کد خبر: ۹۶۳۳۱۳
بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم فجر معرفی شد
آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور سینماگران و سینمادوستان در برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در ادامه سیمرغ بهترین فیلمنامه به نیما جاویدی و مجید مجیدی برای «خورشید» تعلق گرفت.

سعید ملکان و بهرام توکلی برای فیلم «روز صفر»،‌ محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری برای فیلم «شنای پروانه»، بهتاش صناعی‌ها، مریم مقدم و مهرداد کورش‌نیا برای فیلم «قصیده گاو سفید»،‌ علی زرنگار برای فیلم «مغز استخوان» و بهنام بهزادی و سحر سخایی برای فیلم «من می‌ترسم» دیگر نامزدهای این بخش بودند.

مجید مجیدی در این بخش گفت: از عوامل فیلم و آقای حناچی شهردار تهران تشکر می‌کنم که به کودکان کار توجه کردند و سر صحنه ما آمدند. امیدوارم کودکان کار که نامش را نان آوران کوچک می گذارم، همواره موفق باشند. امیدوارم مسولان و مردم به این عزیزان فکر اساسی کنند و دیگر کودکی در چهار راه نداشته باشیم دوست دارم این جایزه را به کسی تقدیم کنم که اگر نبود فیلم ساخته نمی‌شد؛ او یک سال سایه به سایه همراه من بود او هومن بهمنش است. من با فیلمبرداران بزرگ کار کرده‌ام. او من را یاد استرارو انداخت. او استراروی سینمای ایران است.

نیما جاویدی هم گفت: امیدوارم دینم را نسبت به جمیعت چندصدهزار نفری کودکان کار ادا کرده باشم وی خطاب به کودکان این فیلم گفت شما بهترین هستید

جایزه ویژه هیات داوران در این بخش به سعید ملکان تهیه‌کننده و کارگردان «روز صفر» رسید. ملکان همچنان در مراسم غایب بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز