تاریخ فیلمبرداری فیلم اصغر فرهادی مشخص شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۶:۱۰:۲۷
کد خبر: ۹۶۳۸۴۰
تاریخ فیلمبرداری فیلم اصغر فرهادی مشخص شد
«قهرمان»، فیلم جدید اصغر فرهادی در شیراز ساخته می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اصغر فرهادی در تدارک ساخت فیلم جدیدش در ایران است. خبری که چند ماه پیش برخی از جزییات آن‌ منتشر شد و حالا مشخص شده نام آن «قهرمان» است.

چند ماه پیش رییس کمپانی ممنتو، برای عقد قرارداد با اصغر فرهادی به تهران آمد و با او سفری نیز به شیراز و حوالی آن داشتند. به احتمال قوی، داستان فیلم یا بخشی از آن در لوکیشن‌های شیراز می گذرد.

این فیلم با نام «قهرمان» به زبان فارسی و با حضور عوامل ایرانی در شیراز ساخته می‌شود. کمپانی ممنتو، پخش‌کننده و تهیه‌کننده شریک ساخته‌های قبلی آقای فرهادی در ساخت این فیلم هم مشارکت خواهد کرد. جزیات داستان و ترکیب بازیگران این فیلم هنوز اعلام نشده‌ اند. با این حال شنیده می شود فرهادی قصد دارد نقش اول فیلمش را به نوید محمدزاده بدهد تا نخستین همکاری این دو در «قهرمان» شکل بگیرد. ضمن اینکه حسین جعفریان هم مدیریت فیلمبرداری این فیلم را عهده دار خواهد بود.

کمپانی ممنتو قرار است حقوق پخش جهانی این فیلم را از هفته دیگر در بازار فیلم برلین به فروش بگذارد. گفته شده است این فیلم برای نخستین بار در فرانسه به نمایش درخواهد آمد. می‌توان پیش‌بینی کرد با شروع فیلمبرداری از دو ماه دیگر و مشارکت ممنتو در آن، هدف‌گیری سازندگان برای نخستین نوبت نمایش، عرضه در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ باشد.

این نهمین فیلم فرهادی پس از «همه می‌دانند» است که سال پیش اکران شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز