کارگردان «نرگس مست»:

اگر درباره چهار کله پوک فیلم ساخته بودم، زود اکران میشد!

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۴:۰۸
کد خبر: ۹۶۵۹۴۳
اگر درباره چهار کله پوک فیلم ساخته بودم، زود اکران میشد!
جلال الدین دری در مراسم اکران خصوصی فیلمش گفت: اگر به جای چهار چهره فرهنگی و هنری، درباره چهار کله پوک فیلم ساخته بودم، زود اکران میشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «نرگس مست» چهارشنبه شب گذشته 23 بهمن با حضور جمعی از عوامل فیلم و اهالی فرهنگ و هنر در سینما فرهنگ برگزار شد.

«نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی جلال الدین دری پس از سه سال از چهارشنبه 23 بهمن، در سرگروه فرهنگ روی پرده رفته است.

محمود دولت آبادی، بیژن عبدالکریمی،  وحید نیکخواه آزاد، علی اصغرشادروان، امیراسفندیاری،  محمدحسین حقیقی، مهیار شادروان،  علی بوستان،  پوریا اخواص، حسام نواب صفوی،  فرامرز روشنایی،  محمدعرب،  مجید برزگر،  حجت قاسم زاده اصل، داوود خیام، جمعی از اهالی و چهره های شاخص موسیقی کشور و .... از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سید جلال الدین دری نویسنده و کارگردان،  میترا حجار و  امیرحسین مدرس دو تن از بازیگران و عبدالله اسفندیاری تهیه کننده فیلم نیز در این مراسم شرکت کردند.

در ادامه، جلال الدین دری گفت: «پروسه خلق این فیلم از سال 93 با نگارش فیلمنامه آغاز شد. سال 94 به زحمت پروانه ساخت گرفتیم و تا سال بعد از آن به دنبال سرمایه گذار بودیم. در نهایت با همراهی خوب دوستانی که با دستمزد اندک یا در مواردی بدون دریافت مبلغی حاضر به همکاری شدند و سرمایه گذاری و حمایت عزیزانی مثل آقای فرجوند، فیلم را در سال 95 به سرانجام رساندیم. از آن سال تا امروز این فیلم مشکل اکران داشت».

او در ادامه با طعنه به شرایط امروز اکران در سینمای ایران افزود: «من «نرگس مست» را درباره چهار تن از بزرگان ادب و هنر این مملکت ساختم، اما شاید اگر راجع به چهار کله پوک فیلم می ساختم، خیلی زود اکران میشد! اگر راجع به یک مشت آدم چاقوکش فیلم میساختم، حتماً میشد ژانر اجتماعی و باز هم زود اکران میشد! اگر راجع به چهار تروریست هم فیلم میساختم، عنوان فیلم امنیتی به خود میگرفت و باز هم زود اکران میشد. در واقع اگر این دست فیلم ها را ساخته بودم، بیشتر تحویل شان میگرفتند. با این حال چون «نرگس مست» مزین به نام چهار تن از بزرگان ادب و هنر این کشور است، حضور شما عزیزان برای تماشای فیلم و مردم علاقه مند در سینماها برای من کافی است و امیدوارم این فیلم مورد توجه واقع شود».

فرخی یزدی، علی اکبر شیدا، عارف قزوینی و قمرالملوک وزیری چهار چهره فرهنگی و هنری هستند که در این فیلم به آنان پرداخته شده است.

این فیلم در سینماهای فرهنگ، ایران مال، کورش، آزادی، باغ کتاب، مگامال، ملت، چارسو، ارگ، جوان، سمرقند، سپیده، عصرجدید و... در تهران و شهرستانها روی پرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز