به روایت پرس تی وی؛

رشد ۲۵ درصدی فقر در اسراییل

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۶۶۱۲۶
رشد ۲۵ درصدی فقر در اسراییل
رشد 25 درصدی فقر و وجود یک میلیون کودک فقیر در اسراییل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه ضمن مروری بر گزارش های رسمی منتشر شده از سوی سازمان های غیردولتی اسرائیلی مبنی بر زندگی بیش از یک چهارم اسرائیلی ها در فقر و وجود یک میلیون کودک فقیر در این رژیم، آمارهای مربوط به میزان فقر در خانواده ها و علل افزایش فقر در اسراییل مورد واکاوی قرار می گیرد.

این برنامه در ادامه به بررسی نقش سیاست های رژیم صهیونیستی در افزایش فقر در این رژیم پرداخته و عدم تلاش اسراییل برای از میان برداشتن فقر را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

نگاهی به افزایش میزان فقر در میان کودکان اسرائیلی، تاثیرات فقر بر وضعیت تغذیه و سلامت کودکان و پیامدهای گسترش فقر بر قشر سالمند در رژیم صهیونیستی نیز از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

برنامه «داخل اسراییل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 30 بهمن ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز