بهروز وثوقی نوروز به سینمای ایران می آید؟!

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۶:۳۷:۰۴
کد خبر: ۹۶۷۶۹۴
بهروز وثوقی نوروز  به سینمای ایران می آید؟!
فیلم «آشغال های دوست داشتنی اصل» با بازی بهروز وثوقی متقاضی اکران نوروز ۹۹ شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛ محسن امیریوسفی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «آشغال‌های دوست‌ داشتنی اصل» گفت: مدتی پیش تقاضای پروانه نمایش این فیلم را به سازمان سینمائی دادم که گفتند این فیلم پروانه نمایش دارد و منع قانونی برای حضور آقای وثوقی در سینما وجود ندارد ولی هماهنگی با نهادی لازم است. به هر حال من تقاضای رسمی‌ خود برای پروانه نمایش قانونی را به ارشاد دادم چون متقاضی اکران نوروز ۹۹ هستم.

او ادامه داد: همین‌جا باید از اقدام شجاعانه آقای طباطبائی‌نژاد مدیرکل نظارت و ارزشیابی در نگارش نامه‌ای تاریخی در ایام جشنواره و همراهی دکتر انتظامی هم تشکر کنم. در این‌نامه مجوز نمایش آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل برای اهالی مطبوعات در جشنواره و نبودن منع قانونی برای حضور آقای بهروز وثوقی اعلام شد ولی جشنواره آن را نادیده گرفت.

امیریوسفی در ادامه گفت: لازم است از تلاش‌های شهاب حسینی عزیز هم برای حضور این فیلم در جشنواره تشکر کنم. طبق نظر کارشناسان پخش و اکران، با توجه به پیام همدلانه و امیدبخش فیلم و نیز بازی جذاب آقای بهروز وثوقی در آن بعد از چهل و یکسال دوری از وطن، «آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل» می‌تواند از پرفروشترین فیلم‌های نوروز ۹۹ باشد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نسخه قبلی این فیلم بعد از شش سال توقیف سلیقه‌ای و زجرآور در بدترین زمان اکران به نمایش در آمد و هیچ اتفاق بدی نیفتاد؛ امیدوارم‌ سازمان سینمایی با صدور پروانه نمایش نسخه جدید، راه را برای اکران‌ این فیلم در نوروز ۹۹ هموار کند.

امیریوسفی در پایان گفت: امیدوارم اولین نمایش «آشغال‌های دوست‌داشتنی اصل» در ایران باشد. محسن امیریوسفی سال گذشته در مراسم تشییع ناصر ملک‌مطیعی در خانه سینما برای اولین‌بار بعد از ۴۰ سال صدای بهروز وثوقی را در این مراسم رسمی پخش کرد و امسال با ثبت‌نام غیرمنتظره فیلمش در جشنواره فجر از حضور بهروز وثوقی در نسخه جدید آشغال‌های دوست‌داشتنی گفت که در سال ۱۳۹۱ فیلمبرداری شده و بهروز وثوقی در کنار شهاب حسینی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، شیرین یزدانبخش، صابر ابر، اکبر عبدی و نگار جواهریان ایفای نقش کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما
پرونده ویژه